Illmatic Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 i går byttet jeg brannmur fra zonealarm til norman personal firewall pga. at d kom et rødt kryss over norman viruscontroll ikonet nå jeg var på internett. dette varte i 10 sekunder før d gikk over. når jeg holdt musa over krysset stod d at en eller flere av komponentene er ødelagt. avinstalerte za og installerte nic(pakke med antivirus og brannmur) men har fortsatt samme problem!!! bruker ad-aware og spybot s and d, men får ikke oppdatert en av de nye spybot filene som står på oppdaterings lista??? hva er kalt??? den heter detectionrules eller noe sånt... takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Høres ut som om du kan ha et virus som ønsker at du fjerner virusprogrammet. Jeg har ikke brukt norman før, har ikke likt det noe særlig, men det skal ikke ha noe å si. Selv bruker jeg Norton. Det du kan gjøre er å se på internett på sidene til norman eller norton (http://www.symantec.com) eller et annet viruskontrollsted og søke etter virus med tilsvarende "symptomer" som du lider av. Lykke til Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 har aldri hatt virus og har ikke tenkt å få d nå!!! har sjekka med ad-aware, spy-bot og norman. har ikke merket noe annent enn en bluescreen inimellom(win me ). fikk en i stad når jeg gikk inn på msn, men fungerte bra etter oppstart. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hmm, jeg kan ikke se noen umiddelbar løsning. Hadde det vært min pc og alt fungerer uten alt for store problemer, hadde jeg bare driti i det, men det er det jo ikke. Jeg ville tatt en formatering, siden det ikke er så altfor vanskelig og ikke så altfor tidkrevende, og det løser jo alle problemer!!! NB ikke alle da, men de fleste Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 jeg hørte med it-hjelpe service telefon greie(jobb-pc) og de sa det var fordi at jobben til fattern ikke brukte nic, men bare antivirus...d kanskje hadde blitt problemer med cd-key...men alt funker ellers. ps: noen løsning til spybot problemet med oppdatering??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå