erot71 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hei, hvorfor blir min amd cpu 1600xp+ def. som kun 1050 ghz i bios, har brukt HK før til sammen CPU, da var alt OK, når jeg nå satte den inn igjen skjer dette...? Hvis jeg prøver å stille den til xp1600+ i BIOS får jeg bare sort skjerm i oppstart. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har du opdatert biosen? Du må ha nyeste bios versjon for å kunne bruke xp... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du må stille inn i fsb'en til 133 Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Eller at strømforsyning er for svak,...... Kjenner til problemet for å si det sånn,... Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 kan være at vifta er for svak. De nyere prosessorene har en funksjon som gjør at hastigheten blir satt ned hvis temperaturen blir for høy. Er ikke sikker på om dette gjelder for amd, men skal vist gjøre det for P4 Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 hvordan finner jeg ut om jeg har riktig bios? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hvis du har eska så er det et klister merke som det står "AMD Athlon XP Redy" på, hvis ikke kan du gå på Abit sine hjemme sider: http://www.abit.nl og se litt om kring så finner du vell en oppdatering... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Her har du en adresse som kan hjelpe deg http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...sh/download.jsp Og når du er der går du inn på "Latest Bios" og klikker på KT7A V1.3 , også kommer det opp masse filer du kan velge mellom, og du tar den øverste, hvis jeg ikke tar feil da... men tror ikke jeg tar feil. [ Denne Melding var redigert av: Dj_eLmO på 2002-04-02 20:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå