Dingot0m Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Nope. Finner ikke Morrowind-cden min så jeg får sjekket det, men mener å huske det var i overkant av 4 mil. Vel... Grand Soulgem + Golden Saint = 80K Azuras Star + Golden Saint = 2M Grand Soulgem + Almalexia = 4M Azuras Star + Almalexia = Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Almalexia er jo ikke seriøst vanskelig da, tok henne på 3 hogg med min nord, som da bare var i level 21. Hviss noen sliter veldig, så kan dere bare si fra til meg, så kan jeg lage en liten pluggin.. (selvsakt litt juks, men men..) Har foresten runna heles pillet+begge expanisionpakkene, +jeg har 1 av hver armor og våpen i hele spillet i huset mitt.. (uten å jukse) har spillt aaaaaalllt forlenge... Edit: Leif Endret 18. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Marksman er forsåvidt greit å ha, spesielt hvis man har mange piler og stiller seg på et hus/stein hvor fienden ikke klarer å komme opp på. Da er det bare å stå å skyte ned. Selv brukte jeg dette på Umbra ved Suran. Marksman er GENIALT! Gå til Sorkvild tower, drep han. Der inne skal du finne du ringer med 5% feather og resist fire. Har du begge på deg så får du "the Phoenix Star". En kastestjerne som kommer tilbake når du har kastet alle 20. MAO uendelig ammo! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Må testes! Har ikke vært der enda, henta Helm of Orevyn Bearclaw i stedet Hvor gode er de stjernene da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Marksman er forsåvidt greit å ha, spesielt hvis man har mange piler og stiller seg på et hus/stein hvor fienden ikke klarer å komme opp på. Da er det bare å stå å skyte ned. Selv brukte jeg dette på Umbra ved Suran. Marksman er GENIALT! Gå til Sorkvild tower, drep han. Der inne skal du finne du ringer med 5% feather og resist fire. Har du begge på deg så får du "the Phoenix Star". En kastestjerne som kommer tilbake når du har kastet alle 20. MAO uendelig ammo! dadric longbow. Alle blir ägd. Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Grand Soulgem + Almalexia = 4MAzuras Star + Almalexia = "Soul points" til Almalexia er vel for høye til å gå i noe annet enn Azuras Star, en Grand Soulgem er rett og slett for liten for henne. (Blir det samme som når du prøver å fange en Golden Saint i en lesser soulgem). Almalexia er forøvrig en meget god fight, men du bør også prøve å utfordre Vivec, hans sjel er heller ikke verdt så vledig lite... Han er forøvrig den characteren som er vanskeligst å drepe i det originale Morrowind, mr. Ur er ingenting i forhold. Og forresten, husk at disse sjelene bør bli enchantet på våpen, da det blir overkill å bruke dem på CE enchantments. Vivec og Almalexia gir MASSIV charge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå