Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg holder på å spille igjennom morrowind for andre gang nå, og skal til å daske Almalexia littegranne (Tribunal) , men jeg klarer det bare ikke, så derfor spør jeg dere om dere vet av noen måte å ta henne lett på. Har drept henne før, men da var det med en annen character + at jeg hadde gjørt main quest i morrowind. Er det trygt å bruke divine restoration, eller vil jeg da ikke komme meg tilbake til det stedet hun er? Endret 16. april 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Er ikke no lurt å bruke divine-spellene. Da havner du jo i et tempel en plass i Morrowind. Laaaaaaangt å dra tilbake. Hun har utrolig mye hitpoints, jeg var heldigvis Crusader rundt lvl 40 når jeg traff henne, så jeg kunne bare springe rundt og denge ivei, og drikke potions innimellom. Hjelper å drikke alt du har av strength og stamina potions såklart. Spellene hennes går såpass sakte at de er lett å sidesteppe. Divine-spellene lar deg IKKE komme tilbake til plassen du var, du må nok pent traske tilbake selv. Den eneste metoden å gjøre det på er å kaste Mark, så bruke divine-blabla, og kaste Recall for å komme tilbake til punktet mark ble kastet. Da skal du ha rimelig høy skill i Mysticism for at de skal funke 100% hver gang. Har ingen taktikk for magikere nei. Hu skada meg såpass lite at jeg tilslutt ble lei av å springe rundt, og bare sto i ro og denga på henne med beste sverdet mitt i 20 minutter. Boring Endret 16. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Som sagt så klarte jeg det forrige gang, men da var jeg en ren fighter med 100 i long sword, athletichs, aerobics, heavy armor (ga meg 250 i armor), strenght osv... LVL 23 Nå er jeg en fighter mage lvl 10, kan ikke mark & recall, har 100 i long sword og bare 89 i armor. På begge characterene brukte jeg Daedric cresent. En mulighet er selvvfølgelig å "cheate" (koden coc, skal ikke si mere) så jeg tror det er min mulighet. Fikk slått Almalexia ned til 70% hp, så jeg har ikke sjangs. Var bare flaks at jeg tok imperfect'en og. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 BAH! Tror jeg lager meg en ny character med Marksman, long blade og alchemy. Og jeg som var Imperial Dragon! TTT Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Har aldri skjønt poenget med marksman. Alle buene er jo så håpløst underutviklede at man sliter max HELE tida hvis man bruker det som hovedvåpen. Det eneste må være å få tak i sånne poison-piler som de assassin-folka har. Husker ikke om de var i tribunal eller morrowind. Black Talon Elite het de visst ja. Endret 16. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ja, balansen i Morrowind er noe Bethesda burde lagt mer vekt pä. Hvis noen har tekniske problemer med spillet anbefaler jeg ä sende en mail til dem. Jeg sendte en mail til dem en gang, ca. kl 2.30, (klokka er jo mindre i USA da), og fikk svar 20 minutter senere Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Balansen kan være ett problem ja, men vi klarer oss da... Marksman er selvfølgelig ikke noe man bruker hele tiden, men det er enormt kjekt å drepe noen fra et punkt de ikke får tak på deg. Det finnes jo 3 buer som er brukandes. Daedric, Auriels bow og Bow of Shadows, vet ikke hvor det midterste er, men de andre får jeg tak i. Edit: Bound Longbow er også digg. Endret 17. april 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
njøs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Drep henne med Black Hands DAgger fra Morag Thong lederen i Vivec. Vis du er Grandmaster i Morag Tong skal du ha fått tak i denne. Den har absorb health 25 pts, 30sek. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Det var den jeg brukte første gang også, men andre gang så hadde jeg ikke den, har den snart nå! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Marksman er forsåvidt greit å ha, spesielt hvis man har mange piler og stiller seg på et hus/stein hvor fienden ikke klarer å komme opp på. Da er det bare å stå å skyte ned. Selv brukte jeg dette på Umbra ved Suran. Men når det gjelder Almalexia, tviler jeg på om det finnes noen steder å unngå hennes angrep, da hun kun kaster spells. :/ Lenke til kommentar
njøs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Lag en ring med ce bound longbow og du får en longbow med ench fortify marksman +10 og du får en gratis daedric longbow du aldri trenger å reparere Lenke til kommentar
Flaredragon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hm....jeg mener at en pil stopper en spell hvis den treffer skuddet. Sånn stoppet jeg noen magikere med min egen magi i hvert fall. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Pøh... Å banke frøkna nede i pokkerivold er ingen sak bare er du er litt mektig. Det er å ta henne inne i kapellet mens det står en gjeng med ultra-high ordinatorer og ser på som er den virkelige styrkeprøven. (Hint: gutta blir IKKE stående i ro og se på...) Jeg har ikke greid det, selv om min karakter var über-gud. Prøvde med en rask serie monster-spells også. 100 dmg health i 50 ft i 2 sek (eller noe i den dur...), kastet sikkert 30 stk i løpet av 2-3 sekunder. Det eneste jeg oppnådde var å kræsje spillet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Pøh... Å banke frøkna nede i pokkerivold er ingen sak bare er du er litt mektig. Det er å ta henne inne i kapellet mens det står en gjeng med ultra-high ordinatorer og ser på som er den virkelige styrkeprøven. (Hint: gutta blir IKKE stående i ro og se på...) Jeg har ikke greid det, selv om min karakter var über-gud. Prøvde med en rask serie monster-spells også. 100 dmg health i 50 ft i 2 sek (eller noe i den dur...), kastet sikkert 30 stk i løpet av 2-3 sekunder. Det eneste jeg oppnådde var å kræsje spillet. Du er magiker, går jeg ut i fra? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Du er magiker, går jeg ut i fra? Jeg ER. (Det meste, alt for mye...) Ang. spellene jeg snakket om er det selvsagt snakk om enchanted items. Håpløst å gjøre noe sånt med "vanlig" magi. Og til dere som leter etter DEN mest verdifulle dingsen i Morrowind: Almalexias sjel er verdt LITT... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Den er verdt 750.000, er den ikke? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nope. Finner ikke Morrowind-cden min så jeg får sjekket det, men mener å huske det var i overkant av 4 mil. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nope. Finner ikke Morrowind-cden min så jeg får sjekket det, men mener å huske det var i overkant av 4 mil. Seriøst?! Fyttikatta! Jeg mener nemlig å huske at jeg har sett en screenshot av sjelen hennes, og da stod det 750.000 Hm.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har aldri skjønt poenget med marksman. Alle buene er jo så håpløst underutviklede at man sliter max HELE tida hvis man bruker det som hovedvåpen.Det eneste må være å få tak i sånne poison-piler som de assassin-folka har. Husker ikke om de var i tribunal eller morrowind. Black Talon Elite het de visst ja. Har du prøv daedric longbow? Den eier jo det meste. Når jeg fikk tak i den var jeg jo såklart level 100 i marksman.. Men den funker fett! Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg hadde 100 marksman og boots of blinding speed, så jeg løp rundt og kasta darter som jeg hadde fått fra det dwemer stedet i mournhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå