Zetheus Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Vi vil ha bilder! Har forresten vert med på å slakte en PS2 med øks. PS2 slaktes... Endret 19. april 2004 av Ragnarok Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 I dag testet vi 12v vifta på 230v. Herregud det var kult. Skal se om jeg får lagt den ut i morgen. Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det lukter svidd helt hit!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I dag testet vi 12v vifta på 230v. Herregud det var kult.Skal se om jeg får lagt den ut i morgen. Sycko horer som gjorde det og! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jadda det var nydelig det!! Røyk et par kretser i sikringsskapet da, men ellers ikke noe big deal ...HEHE...Det lukta noe så for j..... svidd!! Får vel posta video i morra Mvh Tomzern (VollenData) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jadda det var nydelig det!! Røyk et par kretser i sikringsskapet da, men ellers ikke noe big deal ...HEHE...Det lukta noe så for j..... svidd!! Får vel posta video i morra Mvh Tomzern (VollenData) Og... vifta gjikk vel ikke mye rundt eller?? Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hehe det smalt mest, men den gikk kanskje en halv omdreining mellom hvert av de 4 gnistrende smellene som kom Det kaller jeg kjøling av verste merke!!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hehe det smalt mest, men den gikk kanskje en halv omdreining mellom hvert av de 4 gnistrende smellene som kom Det kaller jeg kjøling av verste merke!!! Mvh Tomzern tror jeg vil prøve det på skolen i mårra... men kanskje koble på 230 V DC da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Gjorde det der på skolen en gang Det smalt og lyste i skjermen og lukta jævelskap (dobbel betydning) lenge etterpå EDIT: Pcen var slått på mens den ble switcha. Endret 20. april 2004 av Mikka Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jadda det var nydelig det!! Røyk et par kretser i sikringsskapet da, men ellers ikke noe big deal ...HEHE...Det lukta noe så for j..... svidd!! Får vel posta video i morra Mvh Tomzern (VollenData) Jeg ler enda jeg ikke har sett filmen.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gleder meg til filmen kommer! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 får ca en månde sia var det noen på skolen vår som sneik seg inn på data rommet og satte 4-5 pcer på 115v ... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 får ca en månde sia var det noen på skolen vår som sneik seg inn på data rommet og satte 4-5 pcer på 115v ... de skulle hatt juling... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 får ca en månde sia var det noen på skolen vår som sneik seg inn på data rommet og satte 4-5 pcer på 115v ... de skulle hatt juling... Helt klart Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det å gå å stille til 115V på fem skolePC'er er noe helt annet enn det vi driver med...Vi driver bare med gammelt utstyr som vi har fått av skoler som har bytta ut utstyret sitt...Her snakker vi for det meste pentium 1 og 486 + et par pentium 2 oxo...Ikke tro at vi herper dyrt utstyr.... Beklager at nyeste video ikke er lagt ut enda...Kommer så fort som mulig... Mvh Tomzern (VollenData) Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 da kommer det 4 svensker ut av maskinen og starter å synge en sang til deg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 i hjemme'pc testa de hvor mye vann det gikk inn i en skjerm før det smalt. de dro ut skjermkortet med tang og slo det inn igjen med hammer å det funka etter på de slapp pcen ned fra 60cm oppned under oppstart og slike ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå