Bombasa Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hei Jeg har kjøpt meg en EPoX Blootooth men det virker som den er håpløs å overføre bilder til å fra min SonyEricsson... Stemmer dette? Det er denne jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123600&cks=PRL EPoX Bluetooth USB Dongle BT-DG02A (100m rekkevidde) Hvis dette stemmer så lurer jeg på å kjøpe en ny men hvem skal jeg velge? Lurte på disse to! MSI USB Bluetooth Key, BToes Bluetooth Class II (20m rekkevidde) MSI USB Bluetooth Key Bluetooth Class I (100m rekkevidde) De fungerer vel? Er den billigste grei nok? Glemte å si at jeg har en SE T630 Endret 16. april 2004 av Bombasa Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Har fått den til å funke nå! Jippi! Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Vurdere kjøpe nesten samme EpoX Bluetooth sak BT-DG03 (10m rekkevidde) til bruk på evt Nokia 6230, funker den bra nå? Hvordan er det å ha den bak på maskinen iht kontakt/rekkevidde? Hvor lang tid tar det å fylle 256 MB MMC kort med MP3 via blåtann evt.. Morty Endret 21. april 2004 av MortenS Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ja det funker utmerket nå! Den står i fast bak på PCen å det fungerer utmerket. Vet ikke hvorfor det ikke funka med en gang men kanskje PCen trengte en restart ekstra eller no... Vet ikke hvor lang tid det tar å fylle opp 256 mb men blåtann er jo ikke verdens raskeste overførings teknologi... Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg fikk dette tipset av Epox Support ang dongle software: Please remove the Widcomm software and use with this Bluetooth dongle this software instead: http://www.epox.nl/Drivers/bluetooth/bluetooth.zip It is officially not our software but it seems to solve all problems with this Bluetooth and the Nokia software, we officially don’t support it. But everybody using this software said all problems were solved. Best Regards, Michael (FAE Team) EPoX Europe Computer B.V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå