Gå til innhold

Ny pirketråd :)

Anbefalte innlegg

1. Hvorfor er forumknappene på engelsk? Finnes dem ikke på norsk?
  2. Hvorfor har dere "poll"-knappen fremme, da ingen kan bruke den?
  3. Hvorfor har dere ikke link til retningslinjene på toppen av hvert forum?
  4. Finnes det et sted der man kan se alle forumene/kategoriene under hverandre?
  5. Finnes ikke Hjelp på norsk?
  6. Hva er vitsen med "innleggsikon"? Ingen bruker dem uansett...
  7. Hvorfor vises ikke linjeskift/mellomrom/etc når man forhåndsviser et innlegg?
  8. Under "Min Assistent" hadde det vært STORT om man kunne lagt inn retningslinjene.
Det var alt jeg kom på i farten. Get to work Ueland :laugh:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Lucifer 666 @ 16/04/2004 : 13:09)
QUOTE (Toolshed @ 16/04/2004 : 12:52)
Itpro har ihvertfall norske knapper.

Lucifer: Hvilke netteleser bruker du?

Opera...

JavaScript'en funker ikke i Opera. Har samme problemet selv. Taggene kommer også på slutten. Dette er et problem som ikke er noe "galt" med, bare noen nettlesere som ikke takler det like bra.

Av og til kommer faktisk smileys/tagger på begynnelsen av posten, og jeg bruker IE. :ermm:

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 16/04/2004 : 13:24)
JavaScript'en funker ikke i Opera. Har samme problemet selv. Taggene kommer også på slutten. Dette er et problem som ikke er noe "galt" med, bare noen nettlesere som ikke takler det like bra.
Av og til kommer faktisk smileys/tagger på begynnelsen av posten, og jeg bruker IE. :ermm:

Okey. Jaja, får klare meg slik det er. Bytter ALDRIG tilbake til IE :no:

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 16/04/2004 : 12:29)
4. Finnes det et sted der man kan se alle forumene/kategoriene under hverandre?

Nedtrekkslista nedst på alle sidene? Veldig nyttig, men ville vore endå nyttigare om eg sjølv kunne velja kva for forum som skulle visast der. Det er litt kjedeleg å bla seg gjennom alle råneforuma (bil, overklokking, ...) berre for å finna fram til dei åtte-ti gruppene eg er interessert i.

Mitt høgste forumønske er å kunna filtrera denne forumlista ned til berre dei gruppene eg sjølv vil ha. Funksjonen "Vis nye innlegg" er òg fullstendig ubrukeleg så lenge 80-90% av gruppene er uinteressante.

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 16/04/2004 : 13:24)
QUOTE (Lucifer 666 @ 16/04/2004 : 13:09)
QUOTE (Toolshed @ 16/04/2004 : 12:52)
Itpro har ihvertfall norske knapper.

Lucifer: Hvilke netteleser bruker du?

Opera...

På min mac med IE 5.5 eller var det 5.2 :hmm: , anyway der fungerer det heller ikke, alle smileysene/linkene o.s.v kommer på slutten av teksten.

Er det Mac'en eller er det den gamle IE versjonen som ikke takler det?

Jaja uansett fiks det :devil:

Lenke til kommentar

QUOTE (Ganske @ 16/04/2004 : 13:50)
Nedtrekkslista nedst på alle sidene?

En liten "feil" der er jo at det står "utfør" på sendeknappen. Hva er det egentlig man skal utføre? Annet om data? Utfør? Hadde ikke "Gå" vært et bedre alternativ?

Lenke til kommentar

Ok, ok. Mye av det folk spør om nå, er småpirk - VELDIG småpirk. Kan ikke omforme forumet slik som hver enkelt bruker vil ha det.

Uansett er jeg med på idèen til Ganske.. den var genial! :thumbup: (det med at man kan lage sitt "eget" forum, der de kategoriene man er mest interessert i, kommer opp).

Uansett, nedtrekksboksen er *alt* for liten og uoversiktlig. Tenkte mer på en liste der alle forum under alle kategoriene kommer opp. Dette hadde også vært meget praktisk i henhold til å finne riktig kategori man skal poste i....

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

QUOTE (Lucifer 666 @ 16/04/2004 : 14:09)
Går det ann å fjerne enkelte tråder under "Mine Innlegg" ?

Er drittlei noen tråder som ligger der og stadig kommer opp fordi noen skriver der hele tiden som om det var en irc kanal

Enig!

Og noe jeg pirker i, øverst i tråden så står det "Følg med på dette emnet | Send emnet som e-post | Skriv ut emnet", jeg har satt som standard at alle tråder jeg svarer i så får jeg epost hvis det er noen nye innlegg, men i mange tråder så har jeg mistet innteressen og vil "melde meg av", da må jeg surre rundt i kontrollpanelet og scrollene nedover alle tråden jeg "abbonnerer på" for å å velge vekk de jeg ikke vil få på mail. Hva med å legge til "stopp abbonnement på dette emne" (eller liknende) øvert i tråden ved siden av "Følg med på dette emnet | Send emnet som e-post | Skriv ut emnet "?

EDIT: synes egentlig ikke at det er pirking, men det er kanskje det...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...