Gå til innhold

HWB - Netconnection


Anbefalte innlegg

netshop har dermed kapret en gjeng ukritiske personer uten respekt for seg selv som forbrukere. Håper dere ender opp skikkelig rundlurt av en slik butikk som driver slik virksomhet dere forsvarer en gang i framtiden, så den kompis-kapitalistiske_uten_å_sky_noen_midler får seg en knekk. (særlig du knutern_.)

 

Istedet for å starte på "null" og strøket en feil, har nå du gått så opp i limingen med din "sympati" at du tegner pluss i boken for at de tørker opp dritten de aldri skulle ha lagt fra seg. Dette er ulogisk.

 

De som tar et steg lengre lykkes sier du. Siden du nevner det i denne sammenheng; mener du at de som tar et steg FOR LANGT skal belønnes av deg?

 

Et genialt reklamestunt... dessverre...

Unnskyld at jeg spør men er du og Hooligan eneggede tvillinger???

Virker slik, er pålogget samtidig (stort sett) leter med lys og lykter etter noen og drite ut , og har fantastiske negative holdninger til andre :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Sven Åge Lysebo!

 

Får deres medarbeidere bare provisjonslønn?

For jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til at en medarbeider vil ha mer å gjøre for samme lønn!

Hvorfor skulle det være i en vanling medarbeiders innteresse å finne på noe slikt?

No Sir!

Det Jeg tror har skjedd her er at du som den VELDIG flinke og "sleipe" forretningsmann du er har prøvd å snikreklamere ditt firma!

Og når du ble oppdaget så tenkte du ut denne medarbeider planen før moderatorene fant ut IP adressen din og avslørte deg!

Og siden du er så sleip så for du jaggu meg snudd om det hele til å bli at det var en MEDARBEIDER! som gjorde dette og at du som er "SÅ ERLIG" innrømmer dette!

På denne måten så får du snudd det hele episoden fra komplett fiasko til en genial reklame *tar av seg hatten og klapper*

 

Å nei da du Sherlock holmes du må mye lenger ut på landet enn sandefjord med den : Det var en av gutta på lageret teorien din!

 

Bare til ettertanke  :thumbdown:

Hooligan (treffende navn forresten): Til din opplysning så kan det jeg har skrevet faktisk bevises, veldig enkelt også faktisk om det skulle være nødvendig. Men, selv om man kanskje skulle tro det ut i fra dimensjonene denne saken tydeligvis har fått, så er faktisk dette ikke noen rettsak ført for det norske rettsapparatet. Tipper uansett at en eller annen av moderatorene her kan bekrefte at det jeg har skrevet stemmer om du skulle ha behov for det.

 

Personen som har skrevet disse innleggene er en helt vanlig lønnsmottaker hos oss, som avlønnes med fastlønn. Alle er ikke arbeidssky skjønner du, jeg vet faktisk om ganske mange som syns det er gøy å jobbe. Dog vil jeg påpeke at jeg ikke tror Lasso`s påstander har ført til den helt store omsetningsøkningen hos oss, jeg velger å tro at vi får ordrer mer fordi vi leverer varer raskt, effektivt og til riktig pris enn fordi en fyr skriver ett eller annet positivt her.

 

Om du velger å tro det jeg skriver eller ikke får være din sak, men jeg har ingen planer om uimotsagt å bli hengt ut som en sleip drittsekk av en som overhodet ikke vet hva han snakker om. En viss respekt må man kunne få/ha selv om man er daglig leder av en nettbutikk, og dine påstander hører ingen sted hjemme. Man er faktisk ikke "fritt vilt" fordi om man prøver å selge datavarer her til lands. Foreslår derfor at du tenker deg litt om ved neste anledning, vi er faktisk mennesker vi også og de fleste mennesker kan spare seg for sjikanøse og løgnaktige påstander om egen person offentlig.

 

For min del er denne saken ferdig nå, om noen velger å ikke handle hos oss p.g.a. denne saken -be my guest-, men hold denne diskusjonen på gateplan.

 

Mvh Svenn Aage Lysebo

Trøtt og lettere irritert daglig leder av Netshop :(

nå synes jeg du begynner å få litt nykker her lasso.

hvorfor kommer du med slike flåsete sarkastiske kommentarer mot hooligan?

 

Hooligan (treffende navn forresten): Til din opplysning så kan det jeg har skrevet faktisk bevises, veldig enkelt også faktisk om det skulle være nødvendig.

 

fordi han påpeker hvor JÆVLIG rottent denne saken stinker?

kritiserer du oss for å ha blåst opp saken, som er din egen feil?

og hvordan kan du "bevise" dette vi nå stiller oss spørsmålet om; slik hooligan sier. at dere selv har

Det Jeg tror har skjedd her er at du som den VELDIG flinke og "sleipe" forretningsmann du er har prøvd å snikreklamere ditt firma!

Og når du ble oppdaget så tenkte du ut denne medarbeider planen før moderatorene fant ut IP adressen din og avslørte deg!

Og siden du er så sleip så for du jaggu meg snudd om det hele til å bli at det var en MEDARBEIDER! som gjorde dette og at du som er "SÅ ERLIG" innrømmer dette!

På denne måten så får du snudd det hele episoden fra komplett fiasko til en genial reklame *tar av seg hatten og klapper*

 

her er det DERE som har opptredd kritikkverdig, så det er bare å legge om til en mer ydmyk holdning sporenstreks. du sier du er lettere irritert. du har dine egne å takke og VI er VELDIG irritert med god grunn.

 

og ikke begynn å lure inn med mer reklame nå:

...velger å tro at vi får ordrer mer fordi vi leverer varer raskt, effektivt og til riktig pris enn fordi en fyr skriver ett eller annet positivt her
slike selvgode påstander hører ikke hjemme i en saklig tekst.
Lenke til kommentar
Hooligan (treffende navn forresten): Til din opplysning så kan det jeg har skrevet faktisk bevises, veldig enkelt også faktisk om det skulle være nødvendig. Men, selv om man kanskje skulle tro det ut i fra dimensjonene denne saken tydeligvis har fått, så er faktisk dette ikke noen rettsak ført for det norske rettsapparatet. Tipper uansett at en eller annen av moderatorene her kan bekrefte at det jeg har skrevet stemmer om du skulle ha behov for det.

 

Personen som har skrevet disse innleggene er en helt vanlig lønnsmottaker hos oss, som avlønnes med fastlønn. Alle er ikke arbeidssky skjønner du, jeg vet faktisk om ganske mange som syns det er gøy å jobbe. Dog vil jeg påpeke at jeg ikke tror Lasso`s påstander har ført til den helt store omsetningsøkningen hos oss, jeg velger å tro at vi får ordrer mer fordi vi leverer varer raskt, effektivt og til riktig pris enn fordi en fyr skriver ett eller annet positivt her.

 

Om du velger å tro det jeg skriver eller ikke får være din sak, men jeg har ingen planer om uimotsagt å bli hengt ut som en sleip drittsekk av en som overhodet ikke vet hva han snakker om. En viss respekt må man kunne få/ha selv om man er daglig leder av en nettbutikk, og dine påstander hører ingen sted hjemme. Man er faktisk ikke "fritt vilt" fordi om man prøver å selge datavarer her til lands. Foreslår derfor at du tenker deg litt om ved neste anledning, vi er faktisk mennesker vi også og de fleste mennesker kan spare seg for sjikanøse og løgnaktige påstander om egen person offentlig.

 

For min del er denne saken ferdig nå, om noen velger å ikke handle hos oss p.g.a. denne saken -be my guest-, men hold denne diskusjonen på gateplan.

 

Mvh Svenn Aage Lysebo

Trøtt og lettere irritert daglig leder av Netshop :(

Konspirasjonteorier ditten og konspirasjonteorier datten....

Kan du da være så snill å fortelle oss alle hvilken hensikter denne Lasso Lasse hadde?

Hva ville han oppnå? hvorfor??

Er han bare en arbeidsnarkoman som bare ville ha mer å gjøre? neppe!

 

Det eneste jeg vil frem til her at det har skjedd en liten "bommert" hva som har skjedd er 101% irelevant, for til syvende å sist så har denne tråden tjent deg og ditt ditt firma i et så UTROLIG godt!

Og ikke kom her og si noe annet for hvis "bare" 100 potensielle kunder har lest denne tråden så kan du banne på at hver av dem vil annbefale 10 nye venner og kjente butikken din....

 

Og du den servicen du yter nå minnes jeg du også ytet når komplett bare var en fisle butikk...

Men ettersom omsetningen gikk opp så mistet du VELDIG fort den: Jeg er en av gutta på gulvet innstillingen du har nå og karra deg fort opp til den: vi har så mange kunder at vi gir fean i deg instillingen!

 

Tar jeg feil?

 

Det "kan" hende at det du sier om denne medarbeideren er sant men da spør jeg nok en gang HVORFOR skulle han finne på å gjøre noe sånt??

Og uansett hva som er tilfellet kan du vennligst kommentere hva som er utfallet av denne tråden?

 

Mitt svar ville bli noe sånt: Du har fått en VELDIG god omtale og blir sett på som en dønn ærlig fyr som tydeligvis har fått mange nye kunder :thumbup:

 

Ps det hadde vært fint om du kaller en spade for en spade denne gangen og svarer sakelig!

 

 

 

Btw kan en moderator eventuelt stenge denne tråden etter Herr Lysebo har svart på mitt innlegg?

 

Takker for sympati Insomniac :w00t:

Endret av Hooligan
Lenke til kommentar
netshop har dermed kapret en gjeng ukritiske personer uten respekt for seg selv som forbrukere.  Håper dere ender opp skikkelig rundlurt av en slik butikk som driver slik virksomhet dere forsvarer en gang i framtiden, så den kompis-kapitalistiske_uten_å_sky_noen_midler får seg en knekk. (særlig du knutern_.)

 

Istedet for å starte på "null" og strøket en feil, har nå du gått så opp i limingen med din "sympati" at du tegner pluss i boken for at de tørker opp dritten de aldri skulle ha lagt fra seg.  Dette er ulogisk. 

 

De som tar et steg lengre lykkes sier du.  Siden du nevner det i denne sammenheng;  mener du at de som tar et steg FOR LANGT skal belønnes av deg?

 

Et genialt reklamestunt... dessverre...

Unnskyld at jeg spør men er du og Hooligan eneggede tvillinger???

Virker slik, er pålogget samtidig (stort sett) leter med lys og lykter etter noen og drite ut , og har fantastiske negative holdninger til andre :roll:

det kalles å være kritisk, noe du også burde lære deg. dersom du har hatt norsk på skolen har du også lært å kommentere med et kritisk blikk. slutt å være så naiv!

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...