Gå til innhold

HWB - Netconnection


Anbefalte innlegg

Får de "nok" penger og?  Sist jeg sjekket eksisterte ikke dette begrepet...  :whistle:

?. For hvem eksisterer ikke penger eller begrepet penger?

 

Hvis fakta er slik det har blitt påstått fra ledelsens side, er dette forsåvidt tilgivelig. Men inntil dette er helt sikkert burde etterforskning pågå. Vi har mer en nok eksempler på sleipe slimåler som har ålt seg unna (dog uten å lykkes alltid) i andre netconnection-alike-tråder.

 

Ser ikke ut som om du noensinne glemmer Netconnection saken. Få deg en hobby kanskje :ermm:

 

Rent personlig så driter jeg tynt i om noen reklamerer for webshopper i hytt og gevær, jeg kjøper der jeg selv tenker å kjøpe (man må bruke innsiden og da), har selv handlet hos de fleste webshoppene som er oftest diskusjonstema her på forumet og har gode erfaringer med de jeg har handlet med, retur har aldri vert et problem (høflighet er jo en selvfølge).

 

Verden er ikke så sort hvit som enkelte tror. Mange av de (enkelt personer og butikker) som kommer seg opp og tjener penger er de som er villige til å gå et skritt lenger.

 

Når dere kommer ut i arbeidslivet vil dere finne ut hvordan det fungerer :thumbup:

Endret av knutern_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får de "nok" penger og?  Sist jeg sjekket eksisterte ikke dette begrepet...  :whistle:

?. For hvem eksisterer ikke penger eller begrepet penger?

 

Hvis fakta er slik det har blitt påstått fra ledelsens side, er dette forsåvidt tilgivelig. Men inntil dette er helt sikkert burde etterforskning pågå. Vi har mer en nok eksempler på sleipe slimåler som har ålt seg unna (dog uten å lykkes alltid) i andre netconnection-alike-tråder.

 

Ser ikke ut som om du noensinne glemmer Netconnection saken. Få deg en hobby kanskje :ermm:

 

Rent personlig så driter jeg tynt i om noen reklamerer for webshopper i hytt og gevær, jeg kjøper der jeg selv tenker å kjøpe (man må bruke innsiden og da), har selv handlet hos de fleste webshoppene som er oftest diskusjonstema her på forumet og har gode erfaringer med de jeg har handlet med, retur har aldri vert et problem (høflighet er jo en selvfølge).

 

Verden er ikke så sort hvit som enkelte tror. Mange av de (enkelt personer og butikker) som kommer seg opp og tjener penger er de som er villige til å gå et skritt lenger.

 

Når dere kommer ut i arbeidslivet vil dere finne ut hvordan det fungerer :thumbup:

Støttes 100% :thumbup:

 

PS: Har en del år i arbeidlivet, de siste 10 med eget firma :cool:

Lenke til kommentar
Først å fremst vil jeg gi skryt til Netshop for å innrømme "foul play" av en ansatt her. Bra :thumbup:

 

Før jeg leste siste posten her, hadde jeg et inntrykk av at lasso var en insider. Hadde liksom litt for mye informasjon, særlig når han remset opp adresse til bedriften og greier...

 

Adresse til bedriften og greier..... Netshop har faktisk en hel side om dette: http://www.netshop.no/aspx/info.aspx?info_...txt=Kontakt+oss

Er ikke mange andre som legger ut så detaljert som dem....

Det er faktisk et godt stykke detektivarbeid trådstarter har gjordt her som kom til den konklusjonen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, når det først skulle vise å være en representant for Netshop, synes jeg de løste dette på en grei måte. Jeg velger å tro på forklaringen deres. Regner med Lasso får en solid skrape fra Netshop's side, da sånt som som dette er en ufin ripe i lakken for det gode ryktet hwb/Netshop (hvorfor byttet dere navn egentlig :roll: ) har opparbeidet seg på relativt kort tid.

Lenke til kommentar

Heisan ! Vi har selvsagt lest denne tråden med interesse og fulgt diskusjonen. Vi kan dessverre ikke utelukke at en eller annen ansatt hos oss kan ha lagt inn disse inleggene uten å forstå hvor skrekkelig teit det er å gjøre noe sånt. Men, en ting er i hvertfall helt sikkert; om dette er gjort er det ikke med hverken velsignelse eller tillatelse fra ledelsen her, vi er ikke dummere enn at vi forstår at dette ikke er noe sjakktrekk. Men det er ikke alltid så lett å kontrollere hva alle ansatte gjør til en hver tid, det er endel mennesker som jobber hos oss.

 

Skulle gjerne svart noe bedre på dette, men før vi vet noe mer er dette det vi kan si i anledning denne saken.

 

Mvh Netshop (tidl. HWB.no)

Hei Sven Åge Lysebo!

 

Får deres medarbeidere bare provisjonslønn?

For jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til at en medarbeider vil ha mer å gjøre for samme lønn!

Hvorfor skulle det være i en vanling medarbeiders innteresse å finne på noe slikt?

No Sir!

Det Jeg tror har skjedd her er at du som den VELDIG flinke og "sleipe" forretningsmann du er har prøvd å snikreklamere ditt firma!

Og når du ble oppdaget så tenkte du ut denne medarbeider planen før moderatorene fant ut IP adressen din og avslørte deg!

Og siden du er så sleip så for du jaggu meg snudd om det hele til å bli at det var en MEDARBEIDER! som gjorde dette og at du som er "SÅ ERLIG" innrømmer dette!

På denne måten så får du snudd det hele episoden fra komplett fiasko til en genial reklame *tar av seg hatten og klapper*

 

Å nei da du Sherlock holmes du må mye lenger ut på landet enn sandefjord med den : Det var en av gutta på lageret teorien din!

 

Bare til ettertanke :thumbdown:

Lenke til kommentar

Lite med hobbyer og liv :no:

 

Saken er ordnet opp av moderatorer og saken er ute av verden og jeg vill sikkert handle på netshop.no selv om slike ting skjer. For meg så er dette med å ta opp slike ting som er ordnet opp bare et tegn på umodenhet!

Ansvarlig for netshop.no har på veggene av bedriften bedt om unskyldning og bedriften er tilgitt!

 

Oppfordrer alle oppegående forumbrukere til å tenke selv og være mere kritiske til hvem som sier hva om de enkelte webshopper. Som jeg har sakt tidligere BRUK INNSIDEN!

Lenke til kommentar

Heisan ! Vi har selvsagt lest denne tråden med interesse og fulgt diskusjonen. Vi kan dessverre ikke utelukke at en eller annen ansatt hos oss kan ha lagt inn disse inleggene uten å forstå hvor skrekkelig teit det er å gjøre noe sånt. Men, en ting er i hvertfall helt sikkert; om dette er gjort er det ikke med hverken velsignelse eller tillatelse fra ledelsen her, vi er ikke dummere enn at vi forstår at dette ikke er noe sjakktrekk. Men det er ikke alltid så lett å kontrollere hva alle ansatte gjør til en hver tid, det er endel mennesker som jobber hos oss.

 

Skulle gjerne svart noe bedre på dette, men før vi vet noe mer er dette det vi kan si i anledning denne saken.

 

Mvh Netshop (tidl. HWB.no)

Hei Sven Åge Lysebo!

 

Får deres medarbeidere bare provisjonslønn?

For jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til at en medarbeider vil ha mer å gjøre for samme lønn!

Hvorfor skulle det være i en vanling medarbeiders innteresse å finne på noe slikt?

No Sir!

Det Jeg tror har skjedd her er at du som den VELDIG flinke og "sleipe" forretningsmann du er har prøvd å snikreklamere ditt firma!

Og når du ble oppdaget så tenkte du ut denne medarbeider planen før moderatorene fant ut IP adressen din og avslørte deg!

Og siden du er så sleip så for du jaggu meg snudd om det hele til å bli at det var en MEDARBEIDER! som gjorde dette og at du som er "SÅ ERLIG" innrømmer dette!

På denne måten så får du snudd det hele episoden fra komplett fiasko til en genial reklame *tar av seg hatten og klapper*

 

Å nei da du Sherlock holmes du må mye lenger ut på landet enn sandefjord med den : Det var en av gutta på lageret teorien din!

 

Bare til ettertanke :thumbdown:

Herregud da man ,tror du virkelig at verden bare består av kjeltringer :wow: eller hva er det som feiler deg.

Du er jo så mistenksom mot alt og alle at jeg skal vedde på at du teller fingrene hvær gang du har håndhilst på noen :cry:

Stakkars de som skal lave sammen med deg, de blir vel kroppsvisitert hver gang de går ut og inn :nei:

Lenke til kommentar
Herregud da man ,tror du virkelig at verden bare består av kjeltringer :wow: eller hva er det som feiler deg.

Du er jo så mistenksom mot alt og alle at jeg skal vedde på at du teller fingrene hvær gang du har håndhilst på noen :cry:

Stakkars de som skal lave sammen med deg, de blir vel kroppsvisitert hver gang de går ut og inn :nei:

Tipper han ikke kropsvisiterer, han ber de gå igjennom sin nye power x-ray 2000 ultraportable og han hilser aldri på noen med et håndtrykk, han skal ha en 512bit ssl krypterings nøkkel

Lenke til kommentar

Jeg må jo si at jeg blir en smule skremt av holdningen til enkelte forumbrukere, som faktisk tar seg tid til å lete etter skurker og henger de ut offentlig om noe som har vært tatt opp før ørten ganger (den eneste gangen som egentlig var litt tvilsom til slutt var for lenge siden med netconnection). Case closed btw.

 

På seg selv kjenner man andre?

 

Jeg blir også litt irritert over den manglende toleransen for at mennesker faktisk gjør feil og når noen (som ikke har brutt tilliten til hw.no før) da innrømmer den feilen som har blitt gjort, så lager man nye konspirasjonsteorier om det også.

 

Litt for mye X-files?

Lenke til kommentar
Enig med Snekker`n, man må ikke gå rundt å tro at "alle" er kjeltringer. Da kunne man jo begynne å tro at alle som omtaler websjapper her i negative ordelag jobber for en konkurerende sjappe... ;)

 

Dessuten er dette i grunnen en sak for HW.NO, de ordner vel opp i dette på en god måte regner jeg med.

hw.no har allerede ordnet opp (mr.ueland).

 

Avemorphine

Jeg må jo si at jeg blir en smule skremt av holdningen til enkelte forumbrukere, som faktisk tar seg tid til å lete etter skurker og henger de ut offentlig om noe som har vært tatt opp før ørten ganger (den eneste gangen som egentlig var litt tvilsom til slutt var for lenge siden med netconnection). Case closed btw

 

Når de leter etter "skurker" for å henge de ut er det sikkert bare for at de har for lite å bedrive tden sin med, ser for meg en ny generasjon "trygde klienter som ikke skulle ha vært trygdeklienter, men i jobb". Ellers kan det jo være at de selv er perfekte og ingen andrer er det. Teorien om hvorfor kan fort bli litt lange kanskje jeg skulle ha tatt en x-files for å nøste opp hvorfor de er slik?. Nei tror ikke det. :green:

 

Er sikkert noen som følte seg truffet nå men.... Måtte få ut lit frustrasjon

Lenke til kommentar
Hei Sven Åge Lysebo!

 

Får deres medarbeidere bare provisjonslønn?

For jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til at en medarbeider vil ha mer å gjøre for samme lønn!

Hvorfor skulle det være i en vanling medarbeiders innteresse å finne på noe slikt?

No Sir!

Det Jeg tror har skjedd her er at du som den VELDIG flinke og "sleipe" forretningsmann du er har prøvd å snikreklamere ditt firma!

Og når du ble oppdaget så tenkte du ut denne medarbeider planen før moderatorene fant ut IP adressen din og avslørte deg!

Og siden du er så sleip så for du jaggu meg snudd om det hele til å bli at det var en MEDARBEIDER! som gjorde dette og at du som er "SÅ ERLIG" innrømmer dette!

På denne måten så får du snudd det hele episoden fra komplett fiasko til en genial reklame *tar av seg hatten og klapper*

 

Å nei da du Sherlock holmes du må mye lenger ut på landet enn sandefjord med den : Det var en av gutta på lageret teorien din!

 

Bare til ettertanke :thumbdown:

Hooligan (treffende navn forresten): Til din opplysning så kan det jeg har skrevet faktisk bevises, veldig enkelt også faktisk om det skulle være nødvendig. Men, selv om man kanskje skulle tro det ut i fra dimensjonene denne saken tydeligvis har fått, så er faktisk dette ikke noen rettsak ført for det norske rettsapparatet. Tipper uansett at en eller annen av moderatorene her kan bekrefte at det jeg har skrevet stemmer om du skulle ha behov for det.

 

Personen som har skrevet disse innleggene er en helt vanlig lønnsmottaker hos oss, som avlønnes med fastlønn. Alle er ikke arbeidssky skjønner du, jeg vet faktisk om ganske mange som syns det er gøy å jobbe. Dog vil jeg påpeke at jeg ikke tror Lasso`s påstander har ført til den helt store omsetningsøkningen hos oss, jeg velger å tro at vi får ordrer mer fordi vi leverer varer raskt, effektivt og til riktig pris enn fordi en fyr skriver ett eller annet positivt her.

 

Om du velger å tro det jeg skriver eller ikke får være din sak, men jeg har ingen planer om uimotsagt å bli hengt ut som en sleip drittsekk av en som overhodet ikke vet hva han snakker om. En viss respekt må man kunne få/ha selv om man er daglig leder av en nettbutikk, og dine påstander hører ingen sted hjemme. Man er faktisk ikke "fritt vilt" fordi om man prøver å selge datavarer her til lands. Foreslår derfor at du tenker deg litt om ved neste anledning, vi er faktisk mennesker vi også og de fleste mennesker kan spare seg for sjikanøse og løgnaktige påstander om egen person offentlig.

 

For min del er denne saken ferdig nå, om noen velger å ikke handle hos oss p.g.a. denne saken -be my guest-, men hold denne diskusjonen på gateplan.

 

Mvh Svenn Aage Lysebo

Trøtt og lettere irritert daglig leder av Netshop :(

Lenke til kommentar

netshop har dermed kapret en gjeng ukritiske personer uten respekt for seg selv som forbrukere. Håper dere ender opp skikkelig rundlurt av en slik butikk som driver slik virksomhet dere forsvarer en gang i framtiden, så den kompis-kapitalistiske_uten_å_sky_noen_midler får seg en knekk. (særlig du knutern_.)

 

Istedet for å starte på "null" og strøket en feil, har nå du gått så opp i limingen med din "sympati" at du tegner pluss i boken for at de tørker opp dritten de aldri skulle ha lagt fra seg. Dette er ulogisk.

 

De som tar et steg lengre lykkes sier du. Siden du nevner det i denne sammenheng; mener du at de som tar et steg FOR LANGT skal belønnes av deg?

 

Et genialt reklamestunt... dessverre...

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...