Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HWB - Netconnection

Anbefalte innlegg

Litt off-top, men kanskje relevant likevel:

Med tanke på Netconnections suksess med egen-reklame på forumet, er det andre enn meg som synes at det er noe mystisk med nicket Lasso også?

Først må alle ta på konspirasjonshatten...

6 av de 12 siste innleggene fra Lasso handler om HWB og oppskriften på god egenreklame er fulgt til punkt og prikke (først litt generelle innlegg, så noe positivt om konkurrerende butikker, før egenreklamen kommer for fullt og samtidig mest aktiv i "webshoperfaringer"). Er ikke så veldig imponert over at Lasso skriver "Har allerede bestil meg en minnebrikke fra hwb.no så da får vi sjekket ut de også" (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186854&st=0entry1553605) hvis fyren faktisk jobber der...

Skal være den første til å trekke tilbake dette hvis noe er feil, men kan vi få en moderator/representant for Hw.no til å fortelle oss om IP'en eller mailen som er benyttet indikerer noe "foul play".

Det kan selvfølgelig tenkes at alt dette er fullstendig feil og at Lasso bare er en hyggelig fyr uten annen interesse enn å hjelp til. Da skal jeg trekke alt tilbake og trekke meg inn i hulen min igjen :)

Moderator; hjelp please ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikkje ha noko med at hwb / netshop gir faktisk ganske god service. Og dermed har slått seg opp gjennom at brukarar her på forumet har komme med masse ros av butikken.

Men det er bedre å være på vakt enn å bli lurt trill rundt!

Når det gjeld det netconnection gjorde den gongen, så vil alle med litt vett i hovude at det ikkje var ein veldig smart strategi sett i etterkant, og ein nettbutikk som allereie har fått eit godt rykte ville ikkje vere så dum å risikere det på forsøk på skjult reklame (spesielt når dei betaler for reklameplass på hw.no sidene allereie)

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett gjennom innleggene hans, og jeg kan ærlig talt ikke si at det så så veldig mistenkelig ut... Spørs om man ikke må la tvilen komme tiltalte tilgode i dette tilfellet.

Gjorde nettop det samme. Fant ingenting som tydet på at Lasso jobber for hwb, at han roser dem litt er naturlig da de har en kjempegod service.

Lenke til kommentar

Snekker'n nå må du ikke begynne å bagatellisere i kombinasjon med å overdrive for å latterliggjøre betydningen av (IGJEN) at du nemlig IKKE er beskyldt for å direkte kjøpt og betalt. Men omstendighetene rundt deg som kunde er gjerne litt spesielle, så en del har hevdet at du er inhabil når det gjelder å uttale deg om generell service. Dette pga den service (og ekstraytelser som faller utenfor det vanlige servicebegrepet) som blir utøvd overfor deg ofte er bedre siden du er en v e l d i g god kunde. Ikke at det er noe galt i seg selv, men det kan "kræsje" litt når du freidig forsvarer butikker "vanlige" kunder er fly forbanna på med god grunn.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

Det jeg sier er at jeg har fått sponsing en gang hos en butikk, dermed var jeg innhabil,kjøpt og betalt , menst jeg hos en annen butikk(som jeg og annbefaler) har blitt sponset flere ganger, da er jeg en heldiggris. Prøver bare å vise til enkeltes dobbeltmoral her, for i det siste tillfellet her så ble jeg sponset av en butikk de selv likte da var jeg heldig :hmm::hmm:

Lenke til kommentar

"De" = alle nå plutselig?

Dessuten: har noen noensinne nektet for at du er en heldiggris SELV om de sier du er inhabil likevel?

Det kan godt være at det er andre som ikke er særlig bedre, men rett er rett uansett om de støtter deg eller ikke. Det er ikke rett av deg å fly rundt å kapre andre klageposter med det argument at de deltok i et reklamebasert prosjekt for deg og dermed har guddommelig service.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
"De" = alle nå plutselig?

Dessuten: har noen noensinne nektet for at du er en heldiggris SELV om de sier du er inhabil likevel?

Det kan godt være at det er andre som ikke er særlig bedre, men rett er rett uansett om de støtter deg eller ikke.  Det er ikke rett av deg å fly rundt å kapre andre klageposter med det argument at de deltok i et reklamebasert prosjekt for deg og dermed har guddommelig service.

Nå må du slutte med dette tullet,jeg annbefaler de samme butikkene nå som før jeg ble sponset, og med tanke på netconnection er sponsingen kommet på bordet denne uken og mine annbefalinger av dem er fra lenge før dette.

Men at du ikke liker dem er ditt problem,men det vil jo ikke si at andre kan ha andre erfaringer, hvorfor reagerte du ikke slik da jeg fortalte at jeg var sponset av Komplett? Nei fordi det var en butikk du selv likte og dermed var det greit??

Hadde jeg hatt noen som helst inntresse av å sko meg på dette ja da hadde jeg skrytt uhemmet kun av de som sponset meg og ikke NEVNT med et ord at jeg ble det, men heller sittet hjemme og skrevet positive omtaler og motatt varer, men det gjør jeg ikke.

Jeg sier det for ente gang til deg , Sponsingen har ingenting med mine omtaler av noen av webshoppene å gjøre, og ber deg slutte med dine usaklige beskyldninger her på forumet. Nok er nok, det får være grenser.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Ser sannsynlig ut at jeg tar feil her og at dette ikke var riktig. To ting før saken lukkes helt:

- Kan en eller annen fra hw.no eller hwb.no bekrefte at alt ser riktig ut ? Da gir i hvertfall jeg meg.

- Kan Snekker'n og Insomniac diskutere sine personlige konflikter et annet sted ?

Lenke til kommentar
Jeg har vanskelig for å tro at Lasso er annsatt av NetShop. NetShop er jo en godt etablert og anerkjent bedrift som betaler for annonsering her på hardware.no. Hvorfor skulle de da ta forumet i bruk i tillegg?

Helt enig, den omtalen er vel rett og slett fra en fornøyd kunde, selv har jeg ikke handlet så mye hos dem men det som er kjøpt der er iallefall kommet kjapt og greit frem :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har vanskelig for å tro at Lasso er annsatt av NetShop. NetShop er jo en godt etablert og anerkjent bedrift som betaler for annonsering her på hardware.no. Hvorfor skulle de da ta forumet i bruk i tillegg?

Helt enig, den omtalen er vel rett og slett fra en fornøyd kunde, selv har jeg ikke handlet så mye hos dem men det som er kjøpt der er iallefall kommet kjapt og greit frem :cool:

Helt riktig.

Btw, gratulerer med innlegg nummer 7777 :w00t:

Lenke til kommentar
Ser sannsynlig ut at jeg tar feil her og at dette ikke var riktig. To ting før saken lukkes helt:

- Kan en eller annen fra hw.no eller hwb.no bekrefte at alt ser riktig ut ? Da gir i hvertfall jeg meg.

Heisan ! Vi har selvsagt lest denne tråden med interesse og fulgt diskusjonen. Vi kan dessverre ikke utelukke at en eller annen ansatt hos oss kan ha lagt inn disse inleggene uten å forstå hvor skrekkelig teit det er å gjøre noe sånt. Men, en ting er i hvertfall helt sikkert; om dette er gjort er det ikke med hverken velsignelse eller tillatelse fra ledelsen her, vi er ikke dummere enn at vi forstår at dette ikke er noe sjakktrekk. Men det er ikke alltid så lett å kontrollere hva alle ansatte gjør til en hver tid, det er endel mennesker som jobber hos oss.

Skulle gjerne svart noe bedre på dette, men før vi vet noe mer er dette det vi kan si i anledning denne saken.

Mvh Netshop (tidl. HWB.no)

Lenke til kommentar
Ja , blir vel for ille om en bedrift skal bli skadelidende for hva en eventuell annsatt skulle finne på i sin fritid. Men personelig velger jeg å tro at dette ikke har noen sammenheng med firmaet, men at det rett og slett er en fornøyd kunde.

Leste gjennom trådene, må si meg enig med Snekker`n :yes:

Lenke til kommentar
Ja , blir vel for ille om en bedrift skal bli skadelidende for hva en eventuell annsatt skulle finne på i sin fritid. Men personelig velger jeg å tro at dette ikke har noen sammenheng med firmaet, men at det rett og slett er en fornøyd kunde.

Leste gjennom trådene, må si meg enig med Snekker`n :yes:

Jeg slenger meg også på den.

Lenke til kommentar

Først; takk for støtten, Snekker`n med flere, hyggelig at dere ser sammenhengen i forhold til hva en ansatt bedriver og hva som er bedriftens policy.

Dog har vi en litt sørgelig nyhet; en av våre ansatte har nettopp innrømmet at han er Lasso.. Ikke spesielt moro verken for ham eller oss, men å ikke fortelle om det ville være uredelig av oss (lærte av mamma når jeg var liten at det var like greit å si det om man gjorde noe dumt, og får vel høre på henne noen ganger).

Vi kan egentlig ikke annet enn å legge oss flate for dette, jeg understreker at dette har skjedd uten ledelsens samtykke og vitende, vi var helt uvitende om dette inntil saken ble tatt opp tidligere i dag. Vi har ikke reagert på positive innlegg om oss, da vi faktisk føler at vi har fortjent endel slike og derfor ikke har gått disse nærmere i sømmene.

Skulle svært så gjerne hatt noe genialt å si til vårt forsvar, men har dessverre ikke det så dette får stå sin prøve som det er, saken er i hvertfall belyst så godt vi kan i våre to innlegg.

Mvh

Svenn Aage Lysebo

daglig leder Netshop

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...