TK Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Får ikke til å sende MMS fra min Nokia3200, har lastet ned MMS innstilinger flere ganger + aktivert den.. Noen som har noen ide.. Har Netcom... HJELP Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei Etter at du har hentet innstillinger,har du da slått av telefonen og deretter slått den på igjen?Det bruker å fungere. Lenke til kommentar
TK Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Takker for hjelpen men fikk ikke det til for det.. Noen andre med noen tips??? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 vent en stund, det hjalp med meg. det gikk ikke med en gang, men etter 1 dag eller 2 gikk det helt fint! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg har det samme problemet, men der er det noe feil med telefonn, for den virket fint tidligere... Kan hende hvis du ringer netcom og spør om gprs er aktivert i abb`et ditt, det gjorde jeg på min 7210, for da hadde de glemt å legge inn gprs i abb`et.. Endret 16. april 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
TK Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Oki, får ringe Netcom da!!! Tkk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Følg denne oppskriften for feilsøking: Gå på http://www.netcom.no/Content/Mal1.asp# , velg din telefontype og gå videre. Så velger du mms, og klikker på "har du ikke aktiver mms, trykk her" (eller noe i nærheten). Så velger du telefontype og taster inn telefonnr ditt, og så sikkerhetskoden som du mottar. Da får du beskjed om mms er aktivert eller ikke. Uansett, så tar du å går tilbake til oppsettsiden, og trykker på mms-oppsett. Tast så inn nr ditt, så får du oppsett til telefon. Velg lagre dette. Gjør det samme med GPRS-innstillinger. Etter å ha mottatt og lagret begge, går du inn på Meny ---> Meldinger --> Meldingsinnstillinger ---> Multimediemeldinginst Tillat motak av MMS skal stå på ja, inkommende mms skal stå på hent. Gå inn i tilkoblingsmenyen der, og sjekk at netcom mms er aktivisert innstilling. Gå så på Tjenester --> Innstillinger og sjekk at netcom gprs er aktiv innstilling. Prøv så å sende en mms til deg selv fra www.mother.no (Gratis å registrere for netcom, gratis å sende). Lykke til! Lenke til kommentar
TK Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Takker for hjelpen har fått det til no!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå