Janster Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg har lenge syntes det kunne vært fett med et BRA spill-program på tv, men så kommer da NRK med NERD, ledet av noen som ikke skjønner bæra om spill, og som tvilsomt spiller mye selv....og i tillegg skal det hete NERD...jeg får bare dårlige assosiasjoner jeg.. mye mer kunne vært sagt, men det ville bare være negativt. Nada kunnskap = reva program spør du meg. Hilsen Janster edit : beklager, så ikke den andre tråden..min feil. Endret 16. april 2004 av Janster Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=230993 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har lenge syntes det kunne vært fett med et BRA spill-program på tv, men så kommer da NRK med NERD, ledet av noen som ikke skjønner bæra om spill, og som tvilsomt spiller mye selv....og i tillegg skal det hete NERD...jeg får bare dårlige assosiasjoner jeg.. mye mer kunne vært sagt, men det ville bare være negativt. Nada kunnskap = reva program spør du meg. Hilsen Janster Syntes alt det du ramset opp der var bare negativt jeg da. Og åssen kan du vite alt dette på forhånd? Det har jo ikke vært på TV enda. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Du kunne ikke ha posta i den tråden vi allerede har om den saken da? Eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Videre diskusjon kan tas her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg