Gå til innhold

UT2004, så dødt da...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert mange servere som er skjult eller noe slikt, som brukes av "1337's", så en mulighet er jo å pli god og bli med i clan, så får du kanskje tillgang på disse.

Dette kan være helt feil, ettersom at jeg ikke har kontakt med noen som er i det miljøet, ikke kjenner jeg noen som har UT2004 heller, men vi alle har lyst på det!

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd det meste etter Quake1, men ingenting har liksom klart å måle seg hva taktikk, dyktighet, strategi osv, angår, så jeg har liksom aldri virkelig spilt noe mye etter Q1.

Det var først nå når jeg prøvde UT2004 at jeg ble hekta, ikke for strategi o.l., men nå kun pga bra actiongameplay.

Det er derfor ganske kjipt at det virker som om det er så få som spiller. Det å joine klan og ha egne servere er vel og bra, men mengden folk på servere rundt omkring reflekterer hele miljøet liksom, og det er jo helt tomt... Snufs snufs så trist :(

Lenke til kommentar
Nesten til enhver tid jeg sjekker servere med ASE er 90% av de tomme.

Ble kanskje ikke ut2004 noen hit?

Filtrer bort tomme servere i ASE så skal du se at det er en del spillere.. jeg får nesten alltid opp over 20 servere med god ping (Onslaught).

Endret av |PaperCut
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...