prokarafler Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har instalert Giants. Men spillet virket ikke så da slettet jeg det, uten å bruke avinstalerings programmet. Nå skulle jeg prøve og instalere Giants igjen men når installerings programmet begynner spretter det opp en avinstalerings boks. Når den spretter opp avinstalerer den ingen ting. Så går jeg inn på setup igjen men det samme skjer uansett. Har du noe forslag til hva jeg kan gjøre. (jeg har prøvd regedit men bare gi forslag om hvordan jeg bruker det) Lenke til kommentar
prokarafler Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har instalert Giants. Men spillet virket ikke så da slettet jeg det, uten å bruke avinstalerings programmet. Nå skulle jeg prøve og instalere Giants igjen men når installerings programmet begynner spretter det opp en avinstalerings boks. Når den spretter opp avinstalerer den ingen ting. Så går jeg inn på setup igjen men det samme skjer uansett. Har du noe forslag til hva jeg kan gjøre. (jeg har prøvd regedit men bare gi forslag om hvordan jeg bruker det) Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Prøv å få tak i et program som heter "Add/Remove Plus 2002". Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Innstaller spillet på nytt til samme område som forrige gang. Benytt deretter avinnstalleringen i kontrollpanel, dermed skulle problemet være løst. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 hør på de andre, og husk at i Windows er det dumt å bare slette en folder når du vil kvitte deg med et program. Om programmet hadde installering: Alltid bruk add/remove. Antar du skjønte det etter tabben din, men sier det likevel :wink: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Kan jo ta deg et lite besøk inni regedit :smile: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Kan jo ta deg et lite besøk inni regedit :smile: Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 regedit er artig, og veldig nyttig bare det blir brukt riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå