Kestrel Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Finnes det bevegelse sensor for Mv 550 i Canon? Jeg har spørt i forumet før, men kanskje noen "nye" har svar.....? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Nei, det gjør det ikke med mindre jeg misforstår spørsmålet ditt? En bevegelsessensor er en 'komponent' i et innbruddsvarslingssystem, men kan selvfølgelig brukes til å starte et videokamera i st. for en alarm. Jeg kom til å tenke på en båndopptaker jeg har som er stemmeaktivert, dvs at den begynner å ta opp når lyder framtrer. Kanskje det finns tilsvarende for et kamera, dvs den begynner å gjøre opptak når det er bevegelse i bildet? Men har ikke hørt om det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Vet ikke hva du skal bruke det til.. Men finnes software som kan gjøre CCTV jobben Selv bruker jeg Zoneminder (Fritt, gratis osv) til å passe på at vertsfamilien ikke rundstjeler meg (Egentlig ikke, er bare for å teste ) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Mitt "gamle" Panasonic NV-DS150 har innebygd bevegelsesensor som starter opptak når den blir påvirket. Kan også slå av opptakslampa i front slik at kameraet blir helt anonymt. Noe slik funksjon du savner i Canon MV550? Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har Sony TRV12 dette? Og hva heter funksjonen på papiret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå