|SeVen| Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Noen som vet om noe bra prog. som tar knekken på spyware ? Kjører ZOnealarm pro, så de kommer seg ikke ut på internett, men vil ikke ha det på maskina. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg anbefaler Spybot på det sterkeste Spybot download OBS: Fører direkte til fila! Lastes ned herfra... Det fine med spybot er at du kan immunisere maskina di mot spyware og adaware, men husk å oppdatere programmet først!! Du kan også bruke adaware, som faktisk er et svenskt program om jeg ikke husker feil... Adaware sin hjemmeside Dette er også et bra program, men det immuniserer ikke, om jeg ikke husker feil så får du opp reklame først. Uansett hva noen andre her kanskje kommer til å si så er spybot best ikke hør på dem hehe EDIT: by the way Zonealarm PRO er et genialt program, men dette er en FIREWALL og ikke et SPYware program, men zonealarm stenger noen porter og på den måten stopper mange virus angrep samt spyware angrep, men med Norton og spyware inne så trenger du ikke zonealarm har jeg erfart, brukte det før, men ikke nå som jeg har fått spybot! Endret 16. april 2004 av picatta Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) kjapt søk....fjerne spyware edit... Adaware har ingen reklame nei Endret 16. april 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Prøv denne linken http://www.pcworld.com/downloads/file_desc...fid,7423,00.asp Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Etter du har scanna med Spybot og Adaware så installer Spywareblaster Den hindrer spyware i å bli installert på maskina i utgangspunktet, funker veldig bra. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Også må jeg som vanlig henvise til CWShredder. Et genialt lite program. http://www.spywareinfo.com/~merijn/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå