knutroe Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 har tenkt å skjære hull på glass-døra mi og lurer på hvordan man bør gjøre det for å få det fint og for ikke å skade glasset. har dette kabinettet og denne glassdøra.k Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er en guide om behandling av plexi her på forumet. Hvis du gjør et søk finner du den garantert. Dobbelpost er en fin bil. Det heter Plexi. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) jeg brukte et såndt stort rundt bor som brukes til å lage kontakt hull i veggene på hus...(husker ikke hva det heter) det funka fint hos meg.. måtte pusse kantene litt da Endret 16. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 jeg brukte et såndt stort rundt bor som brukes til å lage kontakt hull i veggene på hus...(husker ikke hva det heter) det funka fint hos meg.. måtte pusse kantene litt da ehh borr, s***n stort borr eller var det bare vifte hull Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det var til en 80mm vifte ja Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg skal også ha samme kabinett og samme vindu så jeg venter og på svar EDIT: Det finnes jo sånn dings som man har på borremaskin, sånn greia man kan endre størrelse osv... Vet ikke hva det heter Endret 21. april 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bruk Stikksag med et veldig fint blad, det fungerer veldig bra ! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Og vanlig borremaskin med samme hvilken størrelse til å lage hull til stikksaga med? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bruk DREMEL Men du må pusse ned/knekke av overflødig plast/glass... men det funker.... eller bor masse hull i en sirkel..... vifta vil jo dekke hullet uansett Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bruk DREMEL Men du må pusse ned/knekke av overflødig plast/glass... men det funker.... eller bor masse hull i en sirkel..... vifta vil jo dekke hullet uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå