Gå til innhold

Trenger ny telefon, tips?

DevN

Anbefalte innlegg

23 mai har jeg visst bursdag, og siden jeg trolig blir uten internett noen måneder etter april, så trenger jeg ikke noe annet til maskinen. Derfor kom jeg på at jeg hadde en gammel dårlig Nokia 3310, den bør jeg bytte ut med noe nytt nå.

Noen tips til hvilken telefon jeg kan velge?

Ønsker da det dagens mobiler helst har, blant annet kamera, mulighet for å koble til maskin, osv.

Jeg ønsker helst Siemens.

Og så kan jeg føye til at jeg har sim-kort, vet ikke helt hvordan det er med dagens mobiler. Følger startpakke med som standard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemte meg da for SX1, leste litt på elkjøp sine sider om den, og utrolig bra.

Det sto at den IKKE var støtavisende, er det noe stort minus?

Den fungerer vel fint å bruke i bil?

Det er vel heller ikke noe stort minus at den ikke er vannavvisende?

Kan jeg bruke den når det regner ute f.eks?

Lenke til kommentar

helst ikke sats på sx1 har selv hatt den og det er masse bugs den henger seg hele tiden som førte til at jeg måtte ta ut batteriet. Den måtte på reparasjon 4 ganger! fikk da reklamasjon på den. skal ha 6600 nå

Lenke til kommentar

Det er vel bare noen som plages da?

Alle trenger nødvendigvis ikke få det samme problemet?

Da kan jo like godt jeg si: "Aldri kjøp Nokia, det er bare feil med de!", siden jeg aldri har hatt hell med disse telefonene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

E700 kunne ha vært et alternativ. Den har bra kamera med masse muligheter og bra skjerm. Det er ikke så stort utvalg når det gjelder programmer, så det kunne jo vært lurt å satse på N-gage. Den har symbian. Den koster bare 1299kr på smart club, og det er med kontantkort. :thumbup: sats på den du selv om du ikke liker nokia. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...