TrulsHE Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) En kamera har fått seg dette hovedkortet, og vi skal prøve å klokke cpu'n. Har endel ting jeg lurer på. #1 Hvor en AGP/PCI-lås? Finner bare AGP, men ikke noe om PCI... #2 Hva er CPU Thermal-Throttling, og hva skal den stå på? Endret 16. april 2004 av flybikesbmx Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 kan ikke hjelpe deg der siden jeg ikke kan finne den selv Thermal skal være av! Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 AGP/PCI-lås er ikke noe dere trenger å dille med på NF7-S 2.0 da den er permanent aktivert. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Men hva er Thermal-Trottling? Det har jeg også lurt på lenge... Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Thermal throttling går ut på at CPU blir regulert ned med satt % for å senke temperaturen på CPU... rett å slett en "sparefunksjon" for at CPU skal ha det mere behagelig temperaturmessig, men dette går da ut over cpu-kraft med satt %... DVS. sett thermalthrottling til 50% og CPU kan for å få ned temperaturen "justere seg ned med 50% for å senke temperaturen... Klokere? (egentlig ikke så rart om du ikke ble det...menmen) -Preludiac- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå