1G FSB Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) nForce3 250 amd 64 og ram jeg skal kjøpe nForce3 250 socket 754 spm 1 er dette det beste hovedhortet til 64 ? brukes til spill pc 3200 (400) 2 gb minne er max kortet tar og det er 3 minne sokkeler jeg vil da ha 2 stk ,1gb minner så den 3de plassen blir ledig spm 2 er det den beste løsningen for minne ,siden den ikke tar 3 gb spm 3 hvilket minnebrikker (1gb ram 3200 2,5) er best til det hovedkortet? jeg takker på forhånd for svar har lite peil på amd , skal svi av mange 1000 til uka , håper noen vet hadde håpet denne type ram hadde passet godt. noen som vet om den rammen blir for tykk? kjører dual hvis jeg setter en i plass1 og den andre i plass 3? Endret 15. april 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 spm 1 er dette det beste hovedhortet til 64 ? brukes til spill Rart spørsmål, men ja - jeg forstår hva du mener. Det er nok det beste hovedkortet til socket 754 til nå hvertfall. Husk at flere produsenter kommer i nærmeste fremtid til å lansere kort basert på dette brikkesettet. Vent å se litt først er mitt råd. spm 2er det den beste løsningen for minne ,siden den ikke tar 3 gb Totalt 2 GB minne? Hvis du har penger så go ahead! Ellers vil jeg anbefale 2x512 MB minne og ikke noe særlig mer egentlig. spm 3hvilket minnebrikker (1gb ram 3200 2,5) er best til det hovedkortet? Vanskelig å si hvor kresne hovedkortene på dette brikkesettet er på minnebrikker. Vent å se når man får litt mer kort på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå