Der kajser Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tar jeg feil hvis jeg sier at der ikke er skikkelig kvalitet i noen masseproduserte kabinetter som leveres på det norske markedet? Noen er bare bitte litt bedre enn de andre, og alle er stort sett produsert i østen? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Ikke enig der du.... Finnes mange gode kabinetter. Har selv et Aopen 600B rev2. Dette er solid, med ren design og en kvalitets 350Watter fra FortronSource. Det kommer nok en hel del til poster som vil fortelle deg, at det finnes mange gode kabinetter der ute... Antecs nye "Sonata" er f.eks. et spennende produkt, men å kalle det "masseprodusert" blir vel et definisjonsspørsmål... Tror enkelt og greit du ikke har sett deg rundt:-) Og btw: Ikke tegn på dårlig kvalitet at noe er produsert i Østen da! Selv mumitrollet i porselén jeg har, kjøpt i Helsinki, mumitrollenes hjemland, er Made in Taiwan... Kalles Outsourcing... Det som kan gjøres billigere andre steder, blir gjort andre steder..... Bortsett fra AMD som har store fabrikker i Tyskland blir nok de fleste andre PCdelene dine produsert i Østen... Endret 15. april 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
Bach Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tar jeg feil hvis jeg sier at der ikke er skikkelig kvalitet i noen masseproduserte kabinetter som leveres på det norske markedet? Noen er bare bitte litt bedre enn de andre, og alle er stort sett produsert i østen? Infidel!! Er muligens noe av grunnen til at jeg fremdeles har maskina pakka inn i et gammelt bigtower fra InWin. Finnes vel noen bra kabinetter beregnet på servere. Men de er enten grisedyre eller ikke å få kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Pøh... Lian Li er laget i Thailand men det er kvalitet fordet Lenke til kommentar
Der kajser Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Hehe. Her ble det ikke storm. Det var dårlig. Hadde regnet med fler som ramset opp sine "cabinet made in heaven". Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Thermaltake sine kabinett er jo råe da! skikkelig god kvalitet, og ventilasjon! men utseendet er bare litt kult (smaken er jo som baken...) har ikke fått mitt Xaser III enda, men jeg regner med at det tilfredstiller mine forventninger! Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg hvet ikke hvor men shuttle sin kabinett tåler MYE jeg mistet min ned trappa eneste som sjedde var at det kom en del riper og en bulk i siden og en ødelagt hardisk !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå