bo nr.2 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er en hel jungel der ute og jeg har aldri vært borti digital kamera før, har et par kriterier på digital kameraet jeg kan tenke å kjøpe. *Megapixksler: vet ike hvor mye jeg får for den summen, men regner med et greit kamera på 5-6 mp. *Optisk zoom: vet ikke hva dette er bra for, men la oss si iallefall 3 eller over. *Må ha USB overføring, helst USB2. *Må ha skjerm. *Må ha muligheter til å ta relativt brae videoklipp med lyd. *Hvis kameraet kan brukes som webcam (som jeg har lest skal være mulig med noen Sony kameraer), er dette et bra pluss. *I prisen burde det være innkludert: batteri, veske og lader. Hvis det i det heletatt er noen kameramobiler der ute som tar brae bilder, er jo det selvfølgelig en mulighet, kan kanskje strekke meg en del lenger for en PDA/mobile eller windows mobile. Tror jeg har fått med meg det meste nå, hvis dere syns dette er for lite (4000-5000,-) for et slikt kamera, ca. hvor mye vil det komme på? Takk for all hjelp!!! Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har du sjekket her: http://akamera.no/art.php?artikkelid=1001 Lenke til kommentar
FinnL Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hvad med Canon Powershot G5? Det skulle koste omkring 4.900 Norske Kroner i følge www.pricerunner.no Video-funktionen er ikke så god som f.eks. Powershot S1 IS - men nok det bedste kamera med 5 MP man kan få for max. 5000 kr i dag incl. batteri og lader! Endret 16. april 2004 av FinnL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå