vihovde Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er det noen som vet om en bra NORSK web side hvor man kan lære seg dette programmet. En slags "Pinnacle for Dummies" side ??? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Synes læreboka som fulgte med var ganske lærerik jeg da! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Synes læreboka som fulgte med var ganske lærerik jeg da! Javel ??? Men var det det jeg spurte om, eller ??? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Trenger ikke bli sinna, men jeg mener at programmet er ganske så billig så da lønner det seg faktisk av og til og faktisk kjøpe programmene også! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Trenger ikke bli sinna, men jeg mener at programmet er ganske så billig så da lønner det seg faktisk av og til og faktisk kjøpe programmene også! Jeg har kjøpt det, og jeg har hatt læreboka Jeg spør om noen vet om noen bra web sider, ikke sant ??? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Er det noen som vet om en bra NORSK web side hvor man kan lære seg dette programmet. En slags "Pinnacle for Dummies" side ??? Noen må da vel vite noe ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå