Tveit18 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hallo Jeg har ett lite problem noen som vet hva man skal gjøre for å spille multiplayer på delta force black hawk down,,jeg trenger en bestemt cd key for å kunne spille det,,men det har jeg ikke,,noen som vet hva jeg kan gjøre????????? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) hmm du skal ikke trenge cd key til DF:BHD.. jeg trenger iallefall ikke det Endret 15. april 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hallo Jeg har ett lite problem noen som vet hva man skal gjøre for å spille multiplayer på delta force black hawk down,,jeg trenger en bestemt cd key for å kunne spille det,,men det har jeg ikke,,noen som vet hva jeg kan gjøre????????? Hvilken verson har du av BHD...Har du lastet ned den siste oppdateringen som skal være v1.5.0.5 ?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du må hvertfall ha KJØPT spillet for å spille multiplayer online. Da har du nemlig fått en gyldig CD-Key i coveret til spillet. Funker ikke uten. Keymakers lager bare keys som virker i singleplayer. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du må hvertfall ha KJØPT spillet for å spille multiplayer online. Da har du nemlig fått en gyldig CD-Key i coveret til spillet. Funker ikke uten. Keymakers lager bare keys som virker i singleplayer. Du tar nok feil der ja...Kjenner hmmmmmmm en som har lastet ned både BHD og Team Sabre og han spiller på multiplayer... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du må hvertfall ha KJØPT spillet for å spille multiplayer online. Da har du nemlig fått en gyldig CD-Key i coveret til spillet. Funker ikke uten. Keymakers lager bare keys som virker i singleplayer. Du tar nok feil der ja...Kjenner hmmmmmmm en som har lastet ned både BHD og Team Sabre og han spiller på multiplayer... jepp har gjort det æ å.. treng ikkw nøkkel for å spille online Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Vel, siden det åpenlyst er piratversion..gjør vi sånn. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kjøp spillet. Jeg anbefaler absolutt og kjøpe spillet jeg og....Koster i underkant av 300kr så det er jo ikke så ille.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Stenges pga warez relatert innhold OG dårlig bruk av topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg