odd123 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Til Orientering Min bindingstid med Tiscali er over, har sagt opp mitt abb. hos dem å bytta til TN fra 26/04. Foruten at oppsigelsestiden er på 3mnd?! er hele Tiscalis kundesevice fraverende. Har sendt uttalige mail der jeg har bedt om bekreftelse på at de har mottatt oppsigelse uten hell. Når jeg så endlig kommer igjennom på tlf, får jeg til beskjed om ; Ne, noe bekreftelse på de har mottatt mail ang oppsigelse, nei, det gjør dem ikke. Men som en gest for at jeg endlig kommer igjennom på kundeservice, har de kutta ut alle mail adressene jeg hadde hos dem. Selvsagt "gratis", uten jeg bad om de, uten at de ga meg beskjed og 2 mnd FØR min oppsigelses tid har gått ut. Javel, tenkte jeg, da slipper jeg vel å betale for de siste 2 mnd også da. Men neida, siden mail konto var en "gratis" tjeneste, så sletter de dem når de har mottat oppsigelse. Mange erfaringer rikere, mere forbannet på Tiscali, mange mailer fattigere, ønsker jeg brukere på forumet lykke til med oppsigelsen hos Tiscali. Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg sendte forespørsel til Tiscali hva jeg skulle gjøre for å si opp mitt abb. Plutselig så funke ikke mailen min eller at jeg kunne koble meg opp på nettet igjen. Ringte dem og spurte om de kunne aktivere det igjen, men det kunne de seff ikke. De har desverre elendig service og de folk som sitter på support gir f... og bryr seg ikke. Har fått meg Lyse bredbånd nå, og de har virkelig bra service. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Til Orientering Min bindingstid med Tiscali er over, har sagt opp mitt abb. hos dem å bytta til TN fra 26/04. Foruten at oppsigelsestiden er på 3mnd?! er hele Tiscalis kundesevice fraverende. Har sendt uttalige mail der jeg har bedt om bekreftelse på at de har mottatt oppsigelse uten hell. Når jeg så endlig kommer igjennom på tlf, får jeg til beskjed om ; Ne, noe bekreftelse på de har mottatt mail ang oppsigelse, nei, det gjør dem ikke. Men som en gest for at jeg endlig kommer igjennom på kundeservice, har de kutta ut alle mail adressene jeg hadde hos dem. Selvsagt "gratis", uten jeg bad om de, uten at de ga meg beskjed og 2 mnd FØR min oppsigelses tid har gått ut. Javel, tenkte jeg, da slipper jeg vel å betale for de siste 2 mnd også da. Men neida, siden mail konto var en "gratis" tjeneste, så sletter de dem når de har mottat oppsigelse. Mange erfaringer rikere, mere forbannet på Tiscali, mange mailer fattigere, ønsker jeg brukere på forumet lykke til med oppsigelsen hos Tiscali. har sjøl vært så uheldig at jeg har fått oppleve Tiscali som kunde. Sendte ikke få fakser, eposter, brev og andre ting til Tiscali uten å få noe kontakt. Tiscali ønsker jeg dit pokkern gror. Jævla møkkaselskap! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (...) ønsker jeg brukere på forumet lykke til med oppsigelsen hos Tiscali. Takk, det trenger jeg virkelig. Tiscali kan brenne for min del. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Godt og høre at det ikke bare er meg som har Tiscali langt oppi r***...Hadde de i 5 mnd og fra første dag var det bare problemer...Kundeservice har de ikke nei og får du svar så sitter det bare noe som er dratt rett inn fra gata og svarer deg virker det som... Håper de går rett på dunken og går en dundrende konkurs eller noe Lenke til kommentar
ripset Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Til Odd123. Har du fremdeles linje hos dem, eller har de kuttet den også ? Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Som sagt tidligere; Jeg får TN fra den 26/04, og ja, jeg sliter med Tiscali frem til den tid. Jeg skla gjøre mitt beste for IKKE å anbefalle dem til ALLE jeg kjenner. Makan til useriøst selskap skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det vi skulle gjort her på forumet, var å lage en kjedemail med historier om tiscali hentet fra forumet, som vi kunne sendt rundt til alle! bono_head Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Ja, jeg er ening at det kunne ha vært en egen "Post" for ISP'r, der vi kunne ha drøftet erfaringer med de ulike selskapene på samme måte som erfaringer fra webshops. Det finns sikkert negative erfaringer fra de fleste ISp'r, men jeg tviler på om de er så gjennomført useriøse som Tiscali er. Jeg har hatt Bluecom, det var noe ned tid der jeg ikke likte, men support delen var fantastisk og oppegående. Får desverre ikke NGT, men de får pepper de og, men til gjengjeld har de fantastisk speed for penga. Går utfra at det ikke er siste fight med Tiscali, all den tid vi krangler om hvilke tid oppsigelsen skal gjelde fra.Jeg hevder den er fra "dato til dato", mens Tiscali hevder det er fra siste faktura. Dvs siste faktura gikk ut 20/03 for min del, jeg sa opp 23/03, de mener da at oppsigelsen ikke gjelder for neste mnd, dvs fra april. Nå er jeg så f....a, at jeg IKKE skal gi meg så lett. Om jeg så skal kjøre saken via Forbrukerrådet. Viss flere er i samme situasjon kunne vi stått sammen, for dette skal ikke Tiscali vinne. Skal holde dere oppdatert. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Som sagt tidligere; Jeg får TN fra den 26/04, og ja, jeg sliter med Tiscali frem til den tid. Jeg skla gjøre mitt beste for IKKE å anbefalle dem til ALLE jeg kjenner. Makan til useriøst selskap skal du lete lenge etter. Føler med deg. Jeg forteller min historie til alle jeg kjenner og setter dem i dårlig søkelys som mulig! Makan til svindlere skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ja huff, jeg kan ikke få stressa nok hvor elendig kundeservice tiscali har. føler med dere som har tiscali. men en ting jeg har funnet ut som funker er å true med å bytte til telenor. hvis du f.eks. ikke har fått oppgradert linja di til rett tid osv.. da kan du bare blåse i å være høffelig, send en trussel om å bytte til telenor da får de ræva i gir. jeg oppgraderte linja mi i oktober i fjord, jeg fikk den i går, og nå er vi i april. do the math! Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Siste nytt. Har i dag nettopp mottatt ny faktura fra Tiscali, der de vil oppsigelses gebyr på kr.955. Dette selv om at bindingstiden er ute! Det er utrolig hva dette firma finner på. Det står selvsagt ingenting i kontrakten om dette, og det er ikke 1.ste gang jeg skifter ISP. Det er greitt at en må betale for å få ny ISP, betaling for oppkopling osv, men å betale gebyr for å forlate Tiscali, den er ny. Kommer selvsagt ikke til å betale noe, men regner med å bruke mye tid & krefter for å komme ut av "Tiscali helvete". Kommer tilbake med mere ibfo etterhvert. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hmm, sa opp mitt abonnement med 12 mnds. bindingstid hos Tiscali i begynnelsen av mai. Jeg bad som deg om bekreftelse på oppsigelsen og hørte som ventet ingenting. Mista forbindelsen for noen dager siden (fryktet de hadde koblet meg fra men det viste seg å ikke ha noen med dette å gjøre) så jeg ringte support og tok opp oppsigelsen i samme slengen. Fikk til svar at oppsigelsestiden i henhold til avtalen er 3 mnd. noen ganger kan det gå kortere tid før de kobler fra. Men jeg ville ikke få noen beskjed på forhånd etter litt frem og tilbake ble til at "jo vi sender kanskje en mail." Nå skal jeg tilbake til Telenor og de må ha ca. 1 ukes varsel før oppkobling, så i verste fall risikerer jeg å være en uke uten internett. Nå gjenstår det bare at jeg også må betale gebyr. Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 har som sagt 33483 ganger før en kompis som jobber på tiscali. spurte om dette med gebyrgreia, var som regel en feil i følge han og disse pleide å bli slettet etter gjenomgang av fakturaavdelingen om kunden tok kontakt og sak ble sendt videre eller noe sånt. kanskje bedre å ta en telefon enn å ikke betale fakturaen og ende opp med purringer og sånt piss? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ja, jeg er ening at det kunne ha vært en egen "Post" for ISP'r, der vi kunne ha drøftet erfaringer med de ulike selskapene på samme måte som erfaringer fra webshops. Det finns sikkert negative erfaringer fra de fleste ISp'r, men jeg tviler på om de er så gjennomført useriøse som Tiscali er. Jeg har hatt Bluecom, det var noe ned tid der jeg ikke likte, men support delen var fantastisk og oppegående. Får desverre ikke NGT, men de får pepper de og, men til gjengjeld har de fantastisk speed for penga. Går utfra at det ikke er siste fight med Tiscali, all den tid vi krangler om hvilke tid oppsigelsen skal gjelde fra.Jeg hevder den er fra "dato til dato", mens Tiscali hevder det er fra siste faktura. Dvs siste faktura gikk ut 20/03 for min del, jeg sa opp 23/03, de mener da at oppsigelsen ikke gjelder for neste mnd, dvs fra april. Nå er jeg så f....a, at jeg IKKE skal gi meg så lett. Om jeg så skal kjøre saken via Forbrukerrådet. Viss flere er i samme situasjon kunne vi stått sammen, for dette skal ikke Tiscali vinne. Skal holde dere oppdatert. Vil du klage på tiscali så kan du jo gjøre det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå