Gå til innhold

Låne mobiler?

Anbefalte innlegg

Finst det noen plasser som leiger/låner ut mobiler? Jeg er helt freak og har veldig lyst til å teste ut SX1 og Qtek 2020 da ingen av venner/bekjente har disse mobilene. Har kun testet de på butikk og sånn, men føler ikke at det er "nokk :)

Har ikke tenkt å kjøpe noen av de, men er bare gira på å teste de ut. Har jo P900 fra før og er fornøyd med den, men er gira på å teste ut mobiler jeg ikke har knotet nokk med :) Har testet ut alle andre mobiler som er verdt å teste, så det er bare de to igjen nå foreløbig :shrug:

Noen som har lyst å byttelånet med en P900? ;)

Endret av Gabriel Shear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... Det hadde ikke gjort no om butikker lånte ut mobiler for testing, men jeg tror ikke det er så mange som gjør det da :p Hvis ikke du selv jobber i en mobilbutikk da ;) Men jeg har en SX1 og hadde ikke hatt noe imot å teste en P900 akkurat da. Hmm... :ermm:

Lenke til kommentar

hehe, tror det er litt komplisert å byttelåne da jeg ikke kjenner deg, og du sikker på bor på den ander siden av landet ;) Sa vel egentlig det med byttelåne bare på fun, og ikke seriøst ment, men det skjønte du sikkert.

Det jeg kunne ha gjort er jo å kjøpt en på el-kjøp og testa den ut i en mnd, også levert den tilbake. Det er jo litt "ulojalt", og de blir sikkert ikke så veeeldig glad i meg ;)

Endret av Gabriel Shear
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...