Gabriel Shear Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Finst det noen plasser som leiger/låner ut mobiler? Jeg er helt freak og har veldig lyst til å teste ut SX1 og Qtek 2020 da ingen av venner/bekjente har disse mobilene. Har kun testet de på butikk og sånn, men føler ikke at det er "nokk Har ikke tenkt å kjøpe noen av de, men er bare gira på å teste de ut. Har jo P900 fra før og er fornøyd med den, men er gira på å teste ut mobiler jeg ikke har knotet nokk med Har testet ut alle andre mobiler som er verdt å teste, så det er bare de to igjen nå foreløbig Noen som har lyst å byttelånet med en P900? Endret 15. april 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hehe... Det hadde ikke gjort no om butikker lånte ut mobiler for testing, men jeg tror ikke det er så mange som gjør det da Hvis ikke du selv jobber i en mobilbutikk da Men jeg har en SX1 og hadde ikke hatt noe imot å teste en P900 akkurat da. Hmm... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) hehe, tror det er litt komplisert å byttelåne da jeg ikke kjenner deg, og du sikker på bor på den ander siden av landet Sa vel egentlig det med byttelåne bare på fun, og ikke seriøst ment, men det skjønte du sikkert. Det jeg kunne ha gjort er jo å kjøpt en på el-kjøp og testa den ut i en mnd, også levert den tilbake. Det er jo litt "ulojalt", og de blir sikkert ikke så veeeldig glad i meg Endret 16. april 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jada Jeg skjønte det da Men elkøp ja, er det så farlig om dem ikke er så glad i deg da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 de kunne jo tatt ett depositum som man får tilbake når man har testa telefonen.. da blir dem hvertfall ikke borte... + kanskje navn og nr... ganske greit da ville jeg tro... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 lei en mobil på THORN eller noe da !! der kan du jo låne mobiler mot en sum i mnd !! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 på elkjøp kan man jo teste mobiler det er ivertfal sån på elkjop i sandvika Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 på elkjøp kan man jo teste mobiler det er ivertfal sån på elkjop i sandvika Kan man ta dem med seg hjem og teste? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 nei man kan bare teste dem der. eller så kan du jo bare kjøpe telefonen og levere den tilbake etter 30 dager. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har du prøvd det? Får man da igjen alle pengene? Hva må egentlig til for at man kan levere til tilbake mobilen, må det være noe galt med den eller? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 lei en mobil på THORN eller noe da !! der kan du jo låne mobiler mot en sum i mnd !! Er du sikker? noen som vet mer om dette? Kan man leie mobiler hos thorn i bare en måned? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Under "Symbian" passer ikke et topic om at topicstarter ønsker å teste en del mobiler. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg