RogueFreak Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Heh...ble litt forvirra her nå :razz: Så på klokka nederst i hjørnet og den viste plutselig 1727...men klokka på veggen (som jeg var bombesikker på at jeg stilte på søndagen) viste 1627. Iflg min W2k så er klokka nå altså 1727 Jeg vet den stilte seg riktig frem natt til søndag, og gikk riktig helt til idag. Men plutselig fant Windows ut at det var sommer-sommertid Haha...er dette er en bug (næsj...bugs i win? ) ELLER: har Bill Gates begynt å stjele tida mi også nå? Tror jeg må ringe Bill og få tilbake en time... _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-04-02 16:32 ] Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det er jo flere former for sommertid da.. Tror jeg :wink: På mobilen min kan jeg velge mellom; 'Vintertid', 'Sommertid (1t)' og 'Sommertid (2t)'. Parabolen min stilte seg også frem 2 timer natt til søndag... Men nå har den stilt seg 1 time tilbake igjen, altså er den korrekt nu :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå