Gå til innhold

Shuttle SN45G

Jabbala

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om hovedkortet på denne shuttelen støtter å klokke en athlon xp2500 til en xp3200. Lurer også på om lydkortet på den Realtek ALC650 er noe bra, har et soundblaster live 5.1 digital fra før, vil det i tilfelle være noe bedre enn dette?

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en SN45G selv.

Den klokker en 2500 til 3200 uten prob. på stock vcore hos meg. Det finnes folk som har dratt fsb opptil 220 stabilt, men da trengs det litt case modding for å sikre kjølingen.

SN45G er noe kresen når det gjelder RAM, spesielt hvis du skal overklokke. Jeg ville anbefalt ikke å kjøpe billigste ram.

Lydkorter er bra (5.1), men soundblastern er nok bedre og du får plass til den i shuttelen.

Jeg liker min SN45g veldig godt, aldri angret.

Link til en godt forum om Shuttle XPC:

http://forums.sudhian.com/categories.cfm?c...name=SFF%20TECH

Håper det hjelper :thumbs:

Joe

Lenke til kommentar
Har en SN45G selv.

Den klokker en 2500 til 3200 uten prob. på stock vcore hos meg. Det finnes folk som har dratt fsb opptil 220 stabilt, men da trengs det litt case modding for å sikre kjølingen.

SN45G er noe kresen når det gjelder RAM, spesielt hvis du skal overklokke. Jeg ville anbefalt ikke å kjøpe billigste ram.

Lydkorter er bra (5.1), men soundblastern er nok bedre og du får plass til den i shuttelen.

Jeg liker min SN45g veldig godt, aldri angret.

Link til en godt forum om Shuttle XPC:

http://forums.sudhian.com/categories.cfm?c...name=SFF%20TECH

Håper det hjelper :thumbs:

Joe

Takk for bra svar :thumbs: . Har en Kingston 512 mb 333mhz ddr rambrikke, skal kjøre med min xp2000 som jeg kjører med 333hmz bus og 2ghz på en stund til. Blir sikkert etterhvert og kjøpe en 400mhz brikke og en athlon xp2500. Tror rammen skal være god nok er denne brikken jeg har nå.

Mitt innlegg nr 200 :w00t:

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En venn satt fsb på 200 helt fra begynnelsen av og den har kjørt stabilt siden. Temperaturen ligger under 40 grader og det er bare velstand. Han har vanlig TwinMos 400 mhz ram.

Lenke til kommentar

Ok. Tror jeg skal først kjøpe selve shuttelen og siden ram og ny cpu etter at jeg har mottat sommerlønn. Blir kanskje 2x twinmos 400mhz. Lurte også på om jeg kanskje skulle gå for en litt dyrere modell denne for den har s-ata. Er dette lurt? S-ata disker koster jo ikke så mye mere enn vanelige IDE harddisker. Lurte også på om psuen på 200w holder til xp2500 cpuen, har et fx5700 kort.

Lenke til kommentar
Lurte også på om psuen på 200w holder til xp2500 cpuen, har et fx5700 kort.

Sikkert 7ende gangen jeg svarer på det, JA det holder :thumbs:

går fint for meg, se profil for specs.

OK! Er overbevist ;). Sykt så mye den skulle klare! Skikkelige watt shuttle leverer altså ikke noe q-tec søppel :laugh: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...