MagE Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hei, jeg synest at det hadde ver stiligt om HW.no hadde hatt en offesiell mod. så hva sier folket? (forslag, ideer) Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tja.. Det kunne vært ganske tøft. "HW.no-PC" f.eks? Lage noe helt spektakulært.. *drømme* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 I am in... Menne, hva skal vi gjøre? balle Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 det vanlige? så jeg ser ikke vitsen i det.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 det vanlige? så jeg ser ikke vitsen i det.. Hva er vitsen med å casemodde? Dumt sagt fra din side. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det måtte i så fall blitt noe helt spektakulært. Noe som ingen har gjort før eller noe... Jeg vil nå si at d hadde vært gøy.. P.S:Casemodding er alltid gøy, de som ikke synes d må prøve å modde noe og se... Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hva med en kasse som er laget av HW bokstavene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå