tacomodo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har non-platinum versjonen og jeg begynner å bli lei av å krype bak maskinen hver gang jeg skal bytte headphones fra ipod til lydkortet, så: Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt den der drive/bay tingen med alle pluggene som følger med platinum versjonen av lydkortet? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Hmm jeg finner den ingen steder... Kanskje det rett og slett ikke selges Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei, jeg tror det billigste alternativet for deg, er å kjøpe en skjøteledning med 3.5 mm jackplugg hann i den ene enden, og hunn i den andre. Tror det koster 59,- hos Elkjøp elns, så slipper du å krype bak maskinen hver gang Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Etter hva jeg veit går den "bay tingen" fra ide kontroleren, noe som skulle tilsi at det ikke går ann og bruke den på non platinum kort. Kann hande jeg har helt feil men... Løsninen er: kjøpe en ekstra ledning, ELLER invistere i ett høytaler sett som har utgang for hoetelefoner (kan anbefale megaworks THX 250D) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ai ai, så kjipt. Jeg har DTT3500 høytaler settet, men det er ingen headphone utgang på det Tror bare jeg får lide i situasjonen og heller vente til det kommer noe nytt bra som er verdt å oppgradere til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Etter hva jeg veit går den "bay tingen" fra ide kontroleren, noe som skulle tilsi at det ikke går ann og bruke den på non platinum kort.Kann hande jeg har helt feil men... Løsninen er: kjøpe en ekstra ledning, ELLER invistere i ett høytaler sett som har utgang for hoetelefoner (kan anbefale megaworks THX 250D) Det er ikke en IDE-kontroller, men kabelen er til forveksling meget lik. Det er leeeenge siden Creative sluttet med det der. Du kan jo evt. høre med Komplett eller andre webshops om de har noe liggende, evt. se på lagersalg sidene til Komplett/PS Data. Det kan jo hende en kunde har returnert noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå