Gå til innhold

Audigy 2 ZS drive/bay tingen

Anbefalte innlegg

Jeg har non-platinum versjonen og jeg begynner å bli lei av å krype bak maskinen hver gang jeg skal bytte headphones fra ipod til lydkortet, så:

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt den der drive/bay tingen med alle pluggene som følger med platinum versjonen av lydkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Hei, jeg tror det billigste alternativet for deg, er å kjøpe en skjøteledning med 3.5 mm jackplugg hann i den ene enden, og hunn i den andre.

Tror det koster 59,- hos Elkjøp elns, så slipper du å krype bak maskinen hver gang :)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg veit går den "bay tingen" fra ide kontroleren, noe som skulle tilsi at det ikke går ann og bruke den på non platinum kort.

Kann hande jeg har helt feil men...

Løsninen er: kjøpe en ekstra ledning, ELLER invistere i ett høytaler sett som har utgang for hoetelefoner (kan anbefale megaworks THX 250D)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Etter hva jeg veit går den "bay tingen" fra ide kontroleren, noe som skulle tilsi at det ikke går ann og bruke den på non platinum kort.

Kann hande jeg har helt feil men...

Løsninen er: kjøpe en ekstra ledning, ELLER invistere i ett høytaler sett som har utgang for hoetelefoner (kan anbefale megaworks THX 250D)

Det er ikke en IDE-kontroller, men kabelen er til forveksling meget lik. Det er leeeenge siden Creative sluttet med det der.

Du kan jo evt. høre med Komplett eller andre webshops om de har noe liggende, evt. se på lagersalg sidene til Komplett/PS Data. Det kan jo hende en kunde har returnert noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...