FLuAA Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tray ikonet viser ikke så hvordan får ejg bytta til programmet uten å avslutte prosessen og kjøre på ny? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan du prøve å uttrykke deg litt klarere ? Skjønner ikke helt hva du spør om ... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hold inne Alt og trykk på Tab. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 det ligger ikke på alt tab.. bare under prosesser. ting som du legger i tray havner alltid der, men når tray ikonet forsvinner så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Mange programmer har en instilling som sier om de skal minimeres i sys-tray, oppgavelinjen eller usynlig. Hvilke(t) program er det du har problem med? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Dette kan virke litt drastisk og jeg er ikke sikker på at dette vil fungere... I allefall, dersom du avslutter explorer.exe i oppgavebehandleren så vil explorer.exe starte seg selv og opprette allle programmer som kjøres i systray'et. Tror du må ha SP1 for at den skal opprette ting i systray'et, men er ikke sikker. Dersom explorer.exe ikke starter igjen skriver du bare explorer.exe i Fil - Ny oppgave.. i Oppgavebehandleren.. Endret 17. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 lag deg en hotkey til den aktuelle applikasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå