adsfiklam Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hadde vært fint om noen kunne ta en titt på denne siden: LINK! Den er ikke helt ferdig ennå. Noen feil her og der men. Takk EDIT: Også noen bilder som ikke er kommet helt med Endret 15. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! :lol: Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) - Dårlig fargevalg vil jeg si. (Mange forskjellige farger..) - Vises ikke riktig i Opera, ergo: dårlig kode. - Standard tabell border stil. - Anti-alias - Logo og tittel er ikke bra. edit: ooh.. jeg er treg til å poste Endret 15. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! Det har du helt rett i Kanskje fordi at når brasilianerne besøker siden får de mer lyst å gå inn på den Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! Det har du helt rett i Kanskje fordi at når brasilianerne besøker siden får de mer lyst å gå inn på den Hehehe...vel, hva med å "splitte" flagget? Fifty fifty? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Grusomme farger i menyen Logoen skiller seg veldig ut (ikke var den noe å skrive hjem om heller ) PADDING! FOLIUM-overskriften i header var fæl. Mest pga. fargekombinasjonen bakgrunn/tekst Teksten i menyen er ikke plassert midt i "knappen" Hvorfor er det sånn ca. 50 <tr> under menyen? Alt for stor font i footer. Kontaktinformasjon kan du ha på en egen side. Dette ble veldig negativt - truth hurts. Strykkarakter fra meg EDIT: Btw, den ser ikke helt god ut i firefox Endret 15. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå