Gå til innhold

Skal kjøpe Barebone pc, har lyst på dette kabinett

Anbefalte innlegg

Er denne noe bra? Er det noen andre i den samme pris klassen, og er den "pen" å se på? :roll:

Skal kjøpe første uka i mai så det hadde vert greit å vite om jeg bruker masse penger på en barebone som bare ser fin ut og ikke yter noen ting. Eller er den stygg å se på og yter bra? :hmm:

Edit: kom på at kanskje dette ikke var den rette katigorien, bare flytt den ditt dere vil ha den. :blush:

Edit2: Se helt nede. :D

|

|

|

V

Endret av Carrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Du må huske at det ikke bare er kabinettet og hovedkortet som betyr noe, men helheten. Hvor mye er det du skal bruke totalt?

Lenke til kommentar

epox barebonen er veldig god.. og det er *plass* til store skjermkort, bare litt problematisk med hdd i det tilfellet. du må regne med å droppe den card readeren til fordel for en hdd dersom du velger dette..

jeg kjøpte dette i dag, men har kommet til at skjermkortet ikke får nok strøm.. leter fortsatt etter en løsning på dette..

problemet da er at det kun er 2 strømkabler fra psu'en.. 1 går til hdd og 1 til cdrom.. jeg trenger en 3. strømkabel som kan gå til skjermkortet (geforce fx5900)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...