Lars_Olav_N Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har et spørsmål angående hva som er minimum wattstyrke du bør ha på et kabinett som skal tåle en relativt kraftig maskin. Og hva er fordelene med å ha god wattstyrke på kabinettet? Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Definer kraftig: hvor mange dikser vifter kjøleløsning (vann / luft ? ) ect Hvis man har forlite starter rett å slett ikke marskingen (som du kansje vet) Hvis man er på gransen blir den veldig varm og kan kutte ut / bli skadet HVis man har for mye ingen ting skjer "Minimum" for en normal pc nå er vel 350W klarer seg sikkert med mindre Endret 15. april 2004 av insider Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Med kraftig mener jeg bare en "vanlig pc". F.eks en AMD64 med bra skjermkort og er par kabinettvifter. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har et par gamle kabinetter med 220W og 200W og lurer på om jeg kan kjøpe f.eks det Lan-Boy kabinettet og putte inn en av de strømforsyningene. Takk for svar! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 En god (eks.fortron/source) 350watter holder vel bra for en relativt kraftig maskin, f.eks 9800xt,p43.2, 2/3 disker, cd/dvd samme oppsett med 5/6 disker er det ikke dumt med en god 400watter skal du i tillegg klokke hadde ikke en 450/500watt vert dumt, har du planer om nv40/r420 kan man likegjerne gå for en 550watt mens man er igang, blir liksom ikke så mye ekstra å legge i fra f.eks 480-500watt Men velg for all del en god psu til en god pc, mist, fortron/source, antec, er gode. Styr unna q-tec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå