Gå til innhold

ny vifte til 9800pro

Tom80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Iceberq kjøleren på mitt hercules Radeon 9800 Pro i min Shuttle SN45G. Jeg klarte å klokke GPU til 412mhz og 57 grader. Er ganske fornøyd for den bråker ikke så mye som alle de andre teite viftene. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for den. Følger også med ramkjølere.

Lenke til kommentar

Jeg har HIS radeon 9800pro, som var påmontert vga cooleren fra fabrikk.

det står i en Shuttle SN45G. Jeg saget bare hull rundt den, ca en cm unna kanten, og la på gummilist (fås på microplex).

Det ser ikke ille ut, jeg for min del synes det ser litt stilig ut :p Siden det er aluminium går det svinaktig lett å sage i (med stikksag). kortet har ganske ok temperatur og. har ikke målt den nøyaktig pga manglende temp.sensor, men kortet kjennes litt over lunka ut i idle og litt varmer under load.

kan sikkert ordne bilder om det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Et hedtig skjermkort i en shuttle kan jo bare ikke gå bra.. De shuttlene har så ufattelig dårlig kjøling at det er helt trist...

hadde gått for et annet kabinett kanskje..

Da snakker du for deg selv. Jeg har Shuttle SN45G og jeg har klokka CPU fra 1,83 Ghz til 2,10Ghz og den kjører 45 grader i idle (50 i full) selv om jeg ikke har kjøleren på fullt en gang. Kassa sin temp er på ca. 45-50 grader. Dette er bedre enn det gamle mitt så dårlig kjøling er helt feil!

Lenke til kommentar
skjermkortet mitt blir meget varmt da det står i en shuttle

så jeg tenkte å bestille dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C

er det et bra kjøp? noen som har erfaring med dette på et r9800pro kort ?

Med artic Silencer så får du varmen til kjerna ut, istede for at det skal gjøre det veldig varmt i pcen din....

Kjøler bra også!

MvhStian_A

Lenke til kommentar
Et hedtig skjermkort i en shuttle kan jo bare ikke gå bra.. De shuttlene har så ufattelig dårlig kjøling at det er helt trist...

hadde gått for et annet kabinett kanskje..

Vi snakker om rå fete shuttle her!

Ikke kritiser!

Mvh STIan_A

Helt sant :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...