Tom80 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 skjermkortet mitt blir meget varmt da det står i en shuttle så jeg tenkte å bestille dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C er det et bra kjøp? noen som har erfaring med dette på et r9800pro kort ? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du får ihvertfall fine farger med ICeberg kjølern, ville nok heller satset å VGA-silencern : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du får ihvertfall fine farger med ICeberg kjølern, ville nok heller satset å VGA-silencern : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Absolutt! Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 passer ikke inn i shuttle Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 vga-scilenser i en barebone = går ikke Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 skjermkortet mitt blir meget varmt da det står i en shuttle så jeg tenkte å bestille dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C er det et bra kjøp? noen som har erfaring med dette på et r9800pro kort ? Den vifta har jeg hatt og den hjalp ikke i det hele tatt. VGA silencer passer ikke inn nei. Har ingen forslag desverre Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Han vil jo neppe få noe bedre temp med ny kjøler når tempen i kabbiset er så høy... bortkasta penger! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Du kan jo evt prøve en slik. Jeg bruker en lignende sammen med mitt R9800Pro@XT og en Zalman Heatpipe, og det funker fint. Hvis du bruker originalkjøleren, må du forresten passe på at de to viftene ikke jobber mot hverandre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 vga-scilenser i en barebone = går ikke Var ein på her på forumet som hadde klart å presse den inni.. Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 da må han ha saget et hull på kabinette (på siden) pga det er SÅ trangt bare noen mm fra vifte og kabinette. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) vga-scilenser i en barebone = går ikke Var ein på her på forumet som hadde klart å presse den inni.. Jepp, så det jeg også. Blir vel trangt,men.. Endret 18. april 2004 av Deuce Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har Iceberq kjøleren på mitt hercules Radeon 9800 Pro i min Shuttle SN45G. Jeg klarte å klokke GPU til 412mhz og 57 grader. Er ganske fornøyd for den bråker ikke så mye som alle de andre teite viftene. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for den. Følger også med ramkjølere. Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har HIS radeon 9800pro, som var påmontert vga cooleren fra fabrikk. det står i en Shuttle SN45G. Jeg saget bare hull rundt den, ca en cm unna kanten, og la på gummilist (fås på microplex). Det ser ikke ille ut, jeg for min del synes det ser litt stilig ut Siden det er aluminium går det svinaktig lett å sage i (med stikksag). kortet har ganske ok temperatur og. har ikke målt den nøyaktig pga manglende temp.sensor, men kortet kjennes litt over lunka ut i idle og litt varmer under load. kan sikkert ordne bilder om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja få se noen bilder Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Et hedtig skjermkort i en shuttle kan jo bare ikke gå bra.. De shuttlene har så ufattelig dårlig kjøling at det er helt trist... hadde gått for et annet kabinett kanskje.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Et hedtig skjermkort i en shuttle kan jo bare ikke gå bra.. De shuttlene har så ufattelig dårlig kjøling at det er helt trist... hadde gått for et annet kabinett kanskje.. Da snakker du for deg selv. Jeg har Shuttle SN45G og jeg har klokka CPU fra 1,83 Ghz til 2,10Ghz og den kjører 45 grader i idle (50 i full) selv om jeg ikke har kjøleren på fullt en gang. Kassa sin temp er på ca. 45-50 grader. Dette er bedre enn det gamle mitt så dårlig kjøling er helt feil! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 skjermkortet mitt blir meget varmt da det står i en shuttle så jeg tenkte å bestille dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C er det et bra kjøp? noen som har erfaring med dette på et r9800pro kort ? Med artic Silencer så får du varmen til kjerna ut, istede for at det skal gjøre det veldig varmt i pcen din.... Kjøler bra også! MvhStian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Et hedtig skjermkort i en shuttle kan jo bare ikke gå bra.. De shuttlene har så ufattelig dårlig kjøling at det er helt trist... hadde gått for et annet kabinett kanskje.. Vi snakker om rå fete shuttle her! Ikke kritiser! Mvh STIan_A Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Et hedtig skjermkort i en shuttle kan jo bare ikke gå bra.. De shuttlene har så ufattelig dårlig kjøling at det er helt trist... hadde gått for et annet kabinett kanskje.. Vi snakker om rå fete shuttle her! Ikke kritiser! Mvh STIan_A Helt sant Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 som det første bilde her : http://www.nethands.de/pys/show.php4?user=berndott&skin=1 hvordan lager man det?, tar man bare et bilde på et arke eller noe og setter det bakom glasset ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå