Gå til innhold

partisjonere harddisk uten å miste data

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal prøve "Ranish Partition Manager" nå...

Funker sikkert helt fint. Det var bare på 170k, men det gjøkke no. Freeware.

Jeg skal si noe om det etter at jeg har testet det(hadde planer om å dele opp harddisken jeg å).

Men dette er bare hvis maskina mi overlever det å bli kutta i to av bittelite freeware program.

Fant det her:

http://www.users.intercom.com/~ranish/part/

Jeg lastet ned nyeste den versjonen.

Lenke til kommentar

Fikk låne partition magic av en kamerat(kom bort for å se om vi kunne fikse problemet), men det virker ikke som det skal..

får opp en error når jeg åpner program fila..

:init failed: error 117

Partitions drive letter cannot be identified

(Er ikkeno galt med cd`n for den er orginal og greier.)

hva i all hverden gjør jeg..

har vært borti det der med at systemet ikke finner harddisk betegnelsen/bokstaven tidligere, men husker ikke i hvilken sammenheng..

Lenke til kommentar

Fikk det ikke til å virke. Eller for å være ærlig kunne jeg kanskje fått det til å virke med litt mer innsats... :smile:

Det var et lite DOS program som hang seg med en gang. Han som hadde laga det mente at du MÅTTE lese igjennom readme'en, og det er vel sant, men den var ti meter lang...

:cry: Dette programmet hadde passa så bra for oss modembrukere :cry:

Lenke til kommentar

jeg bruker ranish partition manager, men jeg tror ikke den kan dele opp en partisjon uten å miste data. har bare brukt d for å lage f. eks linux og fat32 partisjoner på samme harddisk (en tom harddisk). mitt program henger seg ikke. men en ting som er viktig med d: FØLG GODT MED HVILKEN DISK DU FIXER PÅ! en kompis av meg slettet alle partisjoner og sånt på c:, han tok feil disk. d merkelige var at win virket helt normalt til den restartet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...