Gå til innhold

leisure suit larry

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

noen som i det hele tatt er fornøyd med grafikken ? ærlig talt, det ser jo ut som et trykk&lær spill for femåringer!

etter å ha sett de nyeste skjermbildene så føler jeg mer og mer at stemningen er borte og at dette blir for kommersielt..

ser ikke helt hvordan grafikken skal kunne representere en temmelig kåt larry på nye jaktmarker, føler at det hele blir for barnslig.

det hele virker for barnslig på alle måter, nesten som å presentere doom3 i cartoon mode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke Larry dere ser på skjermbildene, det er nevøen hans. Det er han som blir hovedpersonen i det nye spillet.

EDIT: Det er Larry dere har sett på bildene, men ikke Larry Laffer :) Det er nevøen hans, Larry Lovage

Endret av Tx3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

men det forandrer vel ikke så mye, er fortsatt en stk kåt hovedperson og utgangspunktet er jo identisk med de tidligere larry spillene

Lenke til kommentar

Nå er det vel ingen av de tidligere Larry spillene som har hatt annet enn Cartoon grafikk, så dette er jo ikke en ny art direction for serien. Larry serien har aldri spillt på annet enn humor med enn lettere erotisk undertone, sjeldent er det noe av innholdet i serien som har blitt sett på som perverst eller andre negativt ladede ord.

Jeg ser frem til spillet og håper at spillet er et friskt pust mot dagens dystre spill og at det samtidig vekker litt nostalgi fra gode, gamle Amiga dager.

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg ser frem til spillet og håper at spillet er et friskt pust mot dagens dystre spill og at det samtidig vekker litt nostalgi fra gode, gamle Amiga dager.

Nå er det mulig jeg husker feil, men var ikke det første Larry spillet på pc?

Du tar ikke feil for så vidt, da larry spillene kom ut på både PC og Amiga. Grunnen til jeg skrev det jeg gjorde er at jeg i den tiden ikke hadde fått meg pc enda, men hadde en Amiga og det var på den maskinen jeg spillte Larry. Jeg vet godt at spillet var på PC også, men er usikker på om det kom til PC først.

Lenke til kommentar

Off topic: kom på det grunnet noen sikler over cartoon damer her.

Jeg: Det er mye bedre å spille som dame i RPG da.

Venn1: Hvorfor det, det høres merkelig ut. Er du transvistit?

Venn2: Nææ, pleier du å kle deg ut som jente?

jeg: Nei. I de fleste RPG så ser en personene i 3-åerson. Jeg foretrekker derfor å se på en kvinne bak framfor en manne bak gjennom hele spillet. Personen i spillet er ikke meg heller, det er bare en person jeg styrer.

Venn1: Det er menner en skal ha, bare menner, ikke no annet.

Jeg: Det høres ikke så mye bedre ut det da

Venn2: ler.

Hvorfor jeg skreiv det må du ikke spørre om, det var noe som bare jeg plutselig huska.

Jeg har aldri spilt Larry spilla jeg. Hva går de egentlig ut på?

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...