BeFs Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei! Jeg lurer på om det finnes et enkelt bildeupload script som putter bildene i et slags fotoalbum. Grunnen til at jeg spør om dette er fordi pappa skal bruke det til og laste opp bilder fra ferieturer o.l. på nett. Han er ikke så drevet på dette med ftp og greier. Jeg har eget domene og webserver på nett som jeg hadde tenkt at han kunne bruke. Jeg kunne tenke meg at han gikk inn på en nettside, også kunne han å laste opp bilder via denne siden. Også dukket de opp på et slags album. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Why, oh why do you post this question here? *Går snart gal av alle desse feilposta postene* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Jeg poster her fordi jeg er så teit at ikke vet at jeg kansje skulle ha posta den i PHP delen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Flyttes etter ønske av threadstarter. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har du sjekket hotscripts? Finnes dusinvis av galleriscript der. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Visste ikke om hotscripts heller jeg. Skal lete meg litt rundt der. Synes det var litt vanskelig og finne frem. Hotscripts.com ya? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 The one and only http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ries/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå