Casle Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei dere Vurderer seriøst å handle fra USA, mer bestemt fra B&H Photo Video i New York. En arbeidskollega av meg nevnte at han hadde kjøpt et Panasonic videokamera på nettet fra USA (Ikke B&H) dette kameraet viste det seg hadde en feil med fokuseringen. Han måtte da returnere det til USA, nå sendte de ham et nytt kamera, men problemet var at han måtte sende kameraet Express, butikken godtok ikke at han bare sendte det i posten. (Har kanskje noe med at verdien er høy...?) Han ville ikke si hvor mye det kostet men han mente at det var så mye at han aldri kom til å handle på denne måten igjen. Jeg gikk inn på UPS sine sider for å se om jeg kunne finne ut prisen på en pakke på 2 kg fra Oslo til New York express. !!!Kr 1200,-!!! Kan dette stemme? Burde ikke Panasonic i Norge burde fixet dette på den internasjonale garantien, eller er det sånn at hvis det regnes som en reklamasjonssak så går det på butikken, og ikke på Panasonic? Pft! Mvh C Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvilken internasjonal garanti? Kjøper man i utlandet, blir man fortalt at det ikke er noe problem å få reparert det i andre land, men det er dessverre ikke sant i mange tilfeller. Kjøper du her i landet, er du beskyttet av Forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Casle Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Hmmm, trodde det var standard med ett års internasjonal garanti. Har ikke f.eks Nikon dette? Jeg vet at de er rimelig anale med at man må forevise kvitteringer, at det må være kjøpt hos autorisert forhandler o.s.v. Regnet med at dette var noe de fleste produsenter haddde.... :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå