ken8 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har lagt inn Advaned Poll 2.02, der kan jeg legge inn sperre for hvor mange ganger man kan stemme, men "smarte" venner som jeg har, har de lært seg å slette coockies. Er det mulig å sperre på IP? Eller kan dere anbefalle en annen Vote som har dette...? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 kanskje det jeg sier nå er spam, men kameratene dine er dumme. Du kan jo legge inn en ip adresse i mysql databasen og sjekke om den ligger der fra før, før de legger til stemmen liksom, husker ikke koden for å finne ip adresse, men finnes overalt på google, finner nok noe på http://www.php.net Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Men du vet ikke om det er noe innebygd i Advanced Poll?? For jeg har nemlig ikke peiling på hvor i Advanced Poll jeg skulle satt inn den sjekken..Og når jeg lager en ny Poll, så må jo IP'ene "null stilles". Jeg kan litt php og mySQL, men ikke så mye, så litt hjelp hadde vært fint Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Men du vet ikke om det er noe innebygd i Advanced Poll??For jeg har nemlig ikke peiling på hvor i Advanced Poll jeg skulle satt inn den sjekken..Og når jeg lager en ny Poll, så må jo IP'ene "null stilles". Jeg kan litt php og mySQL, men ikke så mye, så litt hjelp hadde vært fint Skulle det ligge i advanced poll, noe jeg ikke veit, så burde det stå klart å tydelig på konfigurasjons siden, finner du det ikke der så burde du kanskje skjekke advanced polls forum, hørt det er en ganske populær poll, så den burde vel være godt dokumentert Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Tror jeg fant det ut til slutt... Under General Settings->Check så kan du sette "IP table" og locking timeout x hours. Tror dette gjør susen. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tror jeg fant det ut til slutt... Under General Settings->Check så kan du sette "IP table" og locking timeout x hours. Tror dette gjør susen. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan de ikke bare skifte ip'en da..? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan de ikke bare skifte ip'en da..? Har du ett annet forslag mener du? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan de ikke bare skifte ip'en da..? Er ikke bare-bare å skifte en IP Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan de ikke bare skifte ip'en da..? Er ikke bare-bare å skifte en IP Med telenor adsl er det vel bare å koble fra og til igjen, tar jo 1 sek elns, med modem går det dog litt treigere Lenke til kommentar
JButton Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hehe det er nok ikke sånn at du får en ny ip hver gang du logger av og på. Hvis du ikke er satt opp med fast ip så er du tilkoblet en DHCP server, og når du prøver å logge på igjen spør maskina de om den adressen du hadde sist er ledig. Dette resulterer som oftest i at du ender opp med den samme ip adressa du hadde, og mange servere reserverer adressa til deg i mange dager før den frigis. Men dette varierer dog noe på de forskjellige implementasjonene av DHCP protokollen. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvis man har fast ip, så det bare å gå inn og skifte den. Tar ikke lange tida.. Eller..? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvis man har fast ip, så det bare å gå inn og skifte den.Tar ikke lange tida.. Eller..? Har man fast ip har man som regel èn ip man kan bruke, men glem nå det da, samme hva du sier så sier du ikke noe annet man kan bruke, finnes ikke ett 100% sikkert pollsystem, da brukeren kan bare gå på skolen og stemme der og hvis han har lyst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå