Gå til innhold

Advanced Poll 2.02

Anbefalte innlegg

Har lagt inn Advaned Poll 2.02, der kan jeg legge inn sperre for hvor mange ganger man kan stemme, men "smarte" venner som jeg har, har de lært seg å slette coockies. Er det mulig å sperre på IP? Eller kan dere anbefalle en annen Vote som har dette...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du vet ikke om det er noe innebygd i Advanced Poll??

For jeg har nemlig ikke peiling på hvor i Advanced Poll jeg skulle satt inn den sjekken..Og når jeg lager en ny Poll, så må jo IP'ene "null stilles". Jeg kan litt php og mySQL, men ikke så mye, så litt hjelp hadde vært fint :yes:

Lenke til kommentar
Men du vet ikke om det er noe innebygd i Advanced Poll??

For jeg har nemlig ikke peiling på hvor i Advanced Poll jeg skulle satt inn den sjekken..Og når jeg lager en ny Poll, så må jo IP'ene "null stilles". Jeg kan litt php og mySQL, men ikke så mye, så litt hjelp hadde vært fint :yes:

Skulle det ligge i advanced poll, noe jeg ikke veit, så burde det stå klart å tydelig på konfigurasjons siden, finner du det ikke der så burde du kanskje skjekke advanced polls forum, hørt det er en ganske populær poll, så den burde vel være godt dokumentert :)

Lenke til kommentar

Hehe det er nok ikke sånn at du får en ny ip hver gang du logger av og på.

Hvis du ikke er satt opp med fast ip så er du tilkoblet en DHCP server, og når du prøver å logge på igjen spør maskina de om den adressen du hadde sist er ledig. Dette resulterer som oftest i at du ender opp med den samme ip adressa du hadde, og mange servere reserverer adressa til deg i mange dager før den frigis. Men dette varierer dog noe på de forskjellige implementasjonene av DHCP protokollen.

Lenke til kommentar
Hvis man har fast ip, så det bare å gå inn og skifte den.

Tar ikke lange tida..

Eller..?

Har man fast ip har man som regel èn ip man kan bruke, men glem nå det da, samme hva du sier så sier du ikke noe annet man kan bruke, finnes ikke ett 100% sikkert pollsystem, da brukeren kan bare gå på skolen og stemme der og hvis han har lyst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...