rashka Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Oki problemene begynte da jeg formaterte "VIDUNDERET" mitt, joda alt gjekk heilt fint til eg skulle legge inn driver til nvidia geforce 3 ti200. Jeg legger inn driver, rebooter, mne dataen slutter å loade windows?!?!?!?!? jeg fatter fint lite av dette, all hjelp verdsettes... [1100mhz amd athlon, 128mb ram( ) lydkort og slikt er vel irrelevant] driver jeg prøver/prøvde : nvidia display drivers 53.03 xp pro edition som os. mvh Stian Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Trykk F8 under oppstart, velg "last known good configuration" å start opp maskinen -> voila : it works Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Eg har drivarane kontakt meg på mail [email protected] viss du trenge dei...(har same skjermkort) Lenke til kommentar
rashka Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 til du første som svarte : det funker av og til men så begynner det igjen og gjør sånn at jeg kommer inn til windows men så rebooter datamaskinen seg automatisk til du andre : geforce ti200 og geforc ti4200 er neppe samme modell Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 til du første som svarte : det funker av og til men så begynner det igjen og gjør sånn at jeg kommer inn til windows men så rebooter datamaskinen seg automatisk til du andre : geforce ti200 og geforc ti4200 er neppe samme modell 1. Har du installert drivere til chipset o.l. ? Er disken din ok ? Er minnet ditt ok ? 2. Driverene som brukes er lik uansett Nvidia skjermkort Lenke til kommentar
rashka Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 dataen funker helt fnt når jeg ikke har installert skjermkortet, det er når driverne er lagt til det begynner å føkce plis hjelp meg noen!! :-( Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Test noen andre skjermdrivere - de nyeste ForceWare driverene er 56.72. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå