Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vi er ikke innteressert i å høre mer om din sammenligning av P800 og SX1 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Dæven!! Nå er jeg imponert! Pakken er ankomstregistrert i stavanger kl 11.30 i dag. Tok under et døgn! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Dæven!! Nå er jeg imponert! Pakken er ankomstregistrert i stavanger kl 11.30 i dag. Tok under et døgn! Har du hentet den? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har hatt P800.. kvittet meg med den ganske raskt fordi den ikke var noe for meg. Grunner: Skjerm - altfor blass, umulig å se på den utendørs f.eks. T9 - en så dyr mobil burde faktisk ha det. Flipplokket - likte det helt enkelt ikke! PC-tilkobling - noen ganger helt umulig å få sammenkoblet PC og telefon I tillegg formaterte jeg "driten", og kunne ikke legge inn norsk språkpakke igjen. Egentlig en grei mobil for de som liker den. Jeg likte den ikke, og derfor var den ikke passe for meg uansett. Jeg synes SX1 og 6600 er langt bedre (min personlige mening) Veier mye mindre også.. 6600: 122g SX1: 116g Px00: 158g Det merker man når man legger den i lomma.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Merker ikke så mye forskjell på 30g! Bryr meg absolutt ingenting iallefall! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Har du hentet den? Niks. Ligger på ankomstsentralen¨på forus. Satser på at den kommer til sentrum før stengetid. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 6600: 122gSX1: 116g Px00: 158g Bare p800 som veier 158 gram, med flip vel og merke. Uten veier den 150 gram, og p900 veier 140 gram uten. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Er det veldig viktig å lade telefonen så og så mange timer før jeg tar den i bruk? I såfall. Hvor lenge? Lenke til kommentar
Motig Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det veldig viktig å lade telefonen så og så mange timer før jeg tar den i bruk? I såfall. Hvor lenge? Er ikke viktig. Det er en seiglivet myte. Bare lad til den indikerer at batteriet er fullt Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Takk til alle som anbefalte p800! Treger ikke et sekund! Ûber fet mobil! Mangler bare 128mb memory stick nå.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Noen som vet hvordan høyttaleren og lydkvaliteten på p800 er i forhold til p900? Den eksterne høyttaleren er nok en del bedre på P900, men P800 er slettes ikke dårlig. Gratulerer med knall mobil -KJ Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) greit kom med masse dritt akkuratt der !! skal skjerpe meg... og har ikke finni ut helt ossen jeg skriver tutsh screen enda dahh !! men seriøst SX1 er stygg og trekker til bake all dritten Fortsatt god dag Motig Endret 22. april 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) / eh. Du skriver da bare tull. Du sier at hva motig skriver er dumt, men du argumenterer ikke i mot det. Det er fakta at minne på SX1 er billigere enn på P800. Det er fakta at du kan ha 4 ganger mer (bare 256 mb som selges i norge dog) minne på SX1 enn på P800. SX1 har hotswap, akkurat som P800 har. Vennligst tenk litt igjennom før du skriver. Endret 22. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
Motig Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Haaaaa haaaaaaaa leser Motig sine poster og det blir full lattis HAN er den værste nooben ehhem Ja for innleggene dine viser jo så klart at du ikke er n00b. seriøst !!p800 sin mp3 spiller er bedre en sx1 sin Du har selvsagt prøvd begge? Tror du bør skaffe deg litt innsikt før du slenger ut påstander basert på stemmene du hører inne i hodet ditt. Jeg har eid begge disse mobilene, og vet hva jeg snakker om. du har tutch screen som eier !! og det er stor skjerm *der hadde du rett*den er fin og se på * tegne program * Hva er tutch screen? Lær deg å skrive før du prøver deg på å kommentere mine poster. Liker ikke å nedverdige meg til å svare på sånn søppel. Og hva med å dempe bruken litt av , og hot swap ! bytt MS duo mens du er inne på tlf. ikke demontere hele tlf en for og bytte minne kort *hvet ikke ossen det er åp sx1 men (det er sånn på 6600)* Hva er "hvet"? Hva er "ossen"? Hva er "åp"? Dette er amobil, ikke forumet for tilbakestående tullinger. Siden jeg greide å tyde hieroglyfene dine skal jeg likevel svare deg: SX1 har også hot swap. Lykke til med Stygg telefon (ikke vont ment for andre SX1 eiere men) Du har jo lov til å mene at SX1 er stygg. Spørsmålet er om man skal ta meningene til en person som ikke greier å bygge opp en fullstendig setning alvorlig. og håper du kan finne deg et annet forum MED BARE DEG SOM BRUKER (så ingen andre blir så provosert av ALT du sier ) Hva er mest provoserende? Saklige, velbegrunnede poster? Eller løse påstander, utsagn basert på gjetning, svære, fargede setninger, og et utall smilies i hver eneste post? Forsatt fin dag MOTIG Takk for det. Hust å ta pillene dine før du legger deg. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 morsom post Må si at jeg syntes posten du disser var veldig morsom. Men samtidig må jeg si at SX1 og 6600 er sug i forhold til alle touchscreen telefonene. Mitt råd? Kjøp touchscreen. -KJ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 PS: Glemte å si at Sendo X er en drit fet mobil. digger den bra kamera, symbian, bra skjerm osv har du den ?? har du prøvd den ?? hvor fikk du tak i den da ?? (mange spørsmål her ) Tviler p åat han har den. Men han har vel lest at den har bra kamera og sånn da. Den har jo ikke kommet ut enda? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvorfor ta opp igjen denne gamle posten!? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Og bare for å skrive: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bumping av gammel post, som er ferdig for lenge lenge siden. Personen lurte på hvilken mobil han skulle kjøpe, og det fant han raskt ut. Dette er ikke en tråd om diskusjon om sx1 vs. P800 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg