Gå til innhold

Ny series 60/uiq telefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt P800.. kvittet meg med den ganske raskt fordi den ikke var noe for meg.

Grunner:

Skjerm - altfor blass, umulig å se på den utendørs f.eks.

T9 - en så dyr mobil burde faktisk ha det.

Flipplokket - likte det helt enkelt ikke!

PC-tilkobling - noen ganger helt umulig å få sammenkoblet PC og telefon

I tillegg formaterte jeg "driten", og kunne ikke legge inn norsk språkpakke igjen.

Egentlig en grei mobil for de som liker den. Jeg likte den ikke, og derfor var den ikke passe for meg uansett.

Jeg synes SX1 og 6600 er langt bedre (min personlige mening)

Veier mye mindre også.. :green:

6600: 122g

SX1: 116g

Px00: 158g

Det merker man når man legger den i lomma..

Lenke til kommentar

greit kom med masse dritt akkuratt der !!

skal skjerpe meg... og har ikke finni ut helt ossen jeg skriver tutsh screen enda dahh !! men seriøst SX1 er stygg :p

og trekker til bake all dritten

Fortsatt god dag Motig :thumbup:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
/

eh. Du skriver da bare tull. Du sier at hva motig skriver er dumt, men du argumenterer ikke i mot det.

Det er fakta at minne på SX1 er billigere enn på P800.

Det er fakta at du kan ha 4 ganger mer (bare 256 mb som selges i norge dog) minne på SX1 enn på P800.

SX1 har hotswap, akkurat som P800 har.

Vennligst tenk litt igjennom før du skriver.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Haaaaa haaaaaaaa leser Motig sine poster og det blir full lattis HAN er den værste nooben ehhem

Ja for innleggene dine viser jo så klart at du ikke er n00b.

seriøst !!

p800 sin mp3 spiller er bedre en sx1 sin

Du har selvsagt prøvd begge? Tror du bør skaffe deg litt innsikt før du slenger ut påstander basert på stemmene du hører inne i hodet ditt. Jeg har eid begge disse mobilene, og vet hva jeg snakker om.

du har tutch screen som eier !! og det er stor skjerm *der hadde du rett*

den er fin og se på * :thumbs:  tegne program  :thumbs: *

Hva er tutch screen? Lær deg å skrive før du prøver deg på å kommentere mine poster. Liker ikke å nedverdige meg til å svare på sånn søppel. Og hva med å dempe bruken litt av :thumbs: , :p og :thumbup:

hot swap ! bytt MS duo mens du er inne på tlf. ikke demontere hele tlf en for og bytte minne kort *hvet ikke ossen det er åp sx1 men (det er sånn på 6600)*

Hva er "hvet"? Hva er "ossen"? Hva er "åp"? Dette er amobil, ikke forumet for tilbakestående tullinger. Siden jeg greide å tyde hieroglyfene dine skal jeg likevel svare deg: SX1 har også hot swap.

Lykke til med Stygg telefon (ikke vont ment for andre SX1 eiere men)

Du har jo lov til å mene at SX1 er stygg. Spørsmålet er om man skal ta meningene til en person som ikke greier å bygge opp en fullstendig setning alvorlig.

og håper du kan finne deg et annet forum MED BARE DEG SOM BRUKER (så ingen andre blir så provosert av ALT du sier )

Hva er mest provoserende? Saklige, velbegrunnede poster? Eller løse påstander, utsagn basert på gjetning, svære, fargede setninger, og et utall smilies i hver eneste post?

Forsatt fin dag MOTIG  :thumbup:

Takk for det. Hust å ta pillene dine før du legger deg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
PS: Glemte å si at Sendo X er en drit fet mobil. digger den :yes:

bra kamera, symbian, bra skjerm osv

har du den ??

har du prøvd den ??

hvor fikk du tak i den da ??

(mange spørsmål her :cool: )

Tviler p åat han har den. Men han har vel lest at den har bra kamera og sånn da. Den har jo ikke kommet ut enda? :dontgetit:

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...