frittjaaff Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 hvis det er behov for det blir den andre isdn linjen også tatt i bruk. hvordan i helvete skrur jeg av dette..? har windows 2000. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 I egenskaper for tilkoblingen din: Generelt: Kryss av for hvilke/hvor mange ISDN-enheter som skal ringe opp Alternativer: Nesten nederst er det valg for "flere enheter" (bla ring opp etter behov), her kan du sette til å bare bruke en også Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 16:13, frittjaaff skrev:... hvordan i helvete skrur jeg av dette..? har windows 2000. ...i helvete er det visstnok umulig å skru av noe som helst, uansett Lenke til kommentar
frittjaaff Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 16:42, RogueFreak skrev:I egenskaper for tilkoblingen din:Generelt: Kryss av for hvilke/hvor mange ISDN-enheter som skal ringe oppAlternativer: Nesten nederst er det valg for "flere enheter" (bla ring opp etter behov), her kan du sette til å bare bruke en også det er bare det at det eneste jeg har til å koble til med er isdn kanal - ndis wan miniport adapter, før da jeg hadde et annet isdn kort hadde jeg to å velge mellom - kanal 0 og 1 eller så var det 1 og 2. så problemet mitt er vel egentlig å få frem en forbindelse for hver linje... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hmm merkelig...på alle ISDN adaptere og kort jeg har vært borti, så legges det til 2 stk ndiswan miniporter. Finner du kun 1 uansett altså? Har du prøvd å avinstallere drivere og utilities som fulgte med da? (fjern hele greia i enhetsbehandling) Prøv det og se om du får igjen 2 ndiswan porter. Hva slags merke er kortet da? Lenke til kommentar
frittjaaff Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 har prøvd det, det kommer bare én uansett. jeg har et billion bipac-pci se isdn kort. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Noen ISDN kort gjør ting helt på sin egen måte. Du må da som regel stille inn dette i egen software som følger med i tillegg til driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå