john.einar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har nå feilsøkt litt og finner ikke ut hva som er feil. PC'n har fungert fin fint fram til jeg la inn Nokia PC Suite 6.0. Rett etter install så skjer dette: Alle vifter skrus av, alt går svart og maskina begynner å ule... Hmm... Startet på nytt og begynte å bruke Nokias PC Suite mot mobilen. Så skulle jeg converte en film med Nokias Multimedia Converter 2.0. Prøvde vel en 7-8 ganger med forskjellige videoer, alle med samme resultat: hver gang jeg kommer til converting audio så kræsjer den. Har til nå lagt inn nyeste drivere til nForce chipset og ATI skjermkort. Kjørt Western Digital's drive diagnostics, kjørt memtest86 i extended mode, kjørt pcmark, superpi og seti for å loade cpu max. Ingen av de har fått maskina til å kræsje og ingen feil funnet. Fikk forresten convertet noen video'er rett etter catalyst 4.4 installen og trodde at på en eller annen måte lå feilen der. Men nå kræsja den igjen, så noe annet må være feil. Så det jeg lurer på, noen som vet hvorfor PC'n i det hele tatt shutdowner og begynner og ule? Og i såfall hvorfor det bare er nokias software som klarer det? Skjønner fint lite her... HW specs; XP3000+ NF7-S v2.0 2xTwinMOS 512MB PC2700 CL2 PowerColor 9800 Pro WDC 120GB Enermax 431W PSU Systemet er ikke overklokket et fnugg! Håper noen har litt peil på hva som kan være culprit'en... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er jo det S-en står for i NF7-S, Shutdown... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå