Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL: bluecom vs. telenor

Anbefalte innlegg

Dokein: Dette vitner om at du ikke har peiling på hva du snakker om. Sorry, men jeg synes det var et latterlig tåpelig innlegg av deg.

Neste gang du poster et innlegg som harselerer med andre brukere av dette forumet bør du selv sørge for at du vet hva du snakker om. For det gjør du ikke i det hele tatt i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Fordi hva? Hva mener du med at infrastrukturen er ikke er god? Bluecom, som leier rubbel og bit fra Telenor, skal liksom ha bedre infrastruktur?

De har selvsagt ikke identiske linjer med TN, de leier nok linjer til stamnettet fra andre aktører enn TN og har selvsagt egen avtaler på utenlandslinjer osv.

Dessuten er BC i ferd med og sette i drift ca 100 sentraler som de selv har byggd ut og der har de ikke mer felles med TN enn Catch eller NGT.

Lenke til kommentar
Dokein: Dette vitner om at du ikke har peiling på hva du snakker om. Sorry, men jeg synes det var et latterlig tåpelig innlegg av deg.

Neste gang du poster et innlegg som harselerer med andre brukere av dette forumet bør du selv sørge for at du vet hva du snakker om. For det gjør du ikke i det hele tatt i denne saken.

Å hva var galt ved det han sa da? Bluecom leier sentralplass og linjer fra TN.

Men de har startet med å sett opp egne sentraler, men de leier forsatt linjene.

Lenke til kommentar

Bluecom er anbefalt, Kundeservice er topp , Linja er topp. Ingen stress når man skal koble seg opp, venner som skal linke på telenor bredband stresser/får det ikke til , noen har fått det til , mens oss som har bluecom er det bare og stappe inn i svitsjen så er man oppe, :D

Modem må også i svitsjen da..;)

Lenke til kommentar

Har hatt BC, og bare gode erfaringer. Nå bruker jeg NGT som er enda bedre. Absolutt alle kameratene mine og slektininger har hatt problemer med Telenor adsl. Ikke at jeg skal begynne å legge ut i baner om alle erfaringene, for da ville jeg skrevet noen sider...:p Bare for å nevne noe, så er 24 timers kundeservice bare bullshit. Etter og ha sittet en halvtime i kø, spør du personen i 24 timers kundeservice om noe, og han\hun vet såklart ikke noe om det spør om, fordi dette er personer uten noen kunnskap. Det eneste de sier er at du må sjekke at alle kabler er godt plugget i osv., men når du kommer med noen begreper som er ukjente for dem, sier de at du må vente til klokken blabla, for da kommer "dataeksperten" og svarer på "avanserte" spørsmål. Og det er jo den personen som egentlig er kundeservice, men som bare sitter der noen få timer i døgnet.

Lenke til kommentar

Kundeservicen demmes var knall for 1 år siden, men har synket litt nå som kundemassen har økt...  De er også sent ute med prisendringer.

Ja, det er jeg helt enig i! Den har tapt seg endel, ja.....

Nå må jeg mase på mail for å få svar, gjerne i flere dager i strekk, før kom det umiddelbart.

Lenke til kommentar
[Fordi hva? Hva mener du med at infrastrukturen er ikke er god? Bluecom, som leier rubbel og bit fra Telenor, skal liksom ha bedre infrastruktur?

De har selvsagt ikke identiske linjer med TN, de leier nok linjer til stamnettet fra andre aktører enn TN og har selvsagt egen avtaler på utenlandslinjer osv.

Dessuten er BC i ferd med og sette i drift ca 100 sentraler som de selv har byggd ut og der har de ikke mer felles med TN enn Catch eller NGT.

Vil ikke si et galt ord om Bluecom, for det har jeg ikke forutsetninger for å si. Synes det er prisverdig at små og store selskap tar opp kampen med Telenor og NGT. Det jeg reagerte på var påstander om TN som slenges ut uten noen form for forklaring. Tar selvkritikk på den.

Og til denne:

Til knugentheknig, RO DEG NED.

Har lest noen av dine innlegg, der du prøver å late som du er Oraklet fra Delfhi.

Hva er det jeg ikke vet noe om, som du og han jeg kommenterte vet? Hvorfor ikke bruke noen minutter på å forklare det for oss andre ? Eller er det dette som er årsaken? Sakset fra et av dine innlegg.

JEG er ikke noen løpegutt for Stjelehor. Jeg hater Telenor. HATER TELENOR!

Dette er fjortissnakk. Derfor blir jeg litt forvirret når du nevner i et innlegg at du driver å tester kundeservice'en til forskjellige ISP'er. Håper det er på hobbybasis, for med slike holdninger vil du ikke være helt habil?

Endret av Dokein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...