SaamB Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Yupp, lager heller en ny tråd jeg (før noen kommer og dasker meg på fingrene ) Men, Bamsefar; har en av den "gamle" wc radiaton liggende Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det var jaggu godt med en slik skikkelig test som er så godt gjennomført . Siden EC har gitt mannen lov til å gjøre som han vill (nesten da), kan vi da vente en oppdatert test? (glede seg) Takk for kommentar. Mtp Update: Det må i såfall bli en stund frem i tid, jeg har litt for mye å tenke på i april/mai til å kunne prioritere frem en update (snart eksamensdags for sultne studenter). Men du har ikke sett det siste fra denne fronten. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det var jaggu godt med en slik skikkelig test som er så godt gjennomført . Siden EC har gitt mannen lov til å gjøre som han vill (nesten da), kan vi da vente en oppdatert test? (glede seg) Takk for kommentar. Mtp Update: Det må i såfall bli en stund frem i tid, jeg har litt for mye å tenke på i april/mai til å kunne prioritere frem en update (snart eksamensdags for sultne studenter). Men du har ikke sett det siste fra denne fronten. Slike takter setter ihvertfall jeg pris på, vilje til å gjennomføre og stå på hummør Du får ha lykke til med eksamene! Synd det kan ta tid da Lenke til kommentar
Novec Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Fikset score-kommentaren nå. Referansen til "standard" er bare at 3DMark03 er satt opp med standard benchmark, altså 1024x768. Knallbra artikkel, Edmund! Velkommen i gjengen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå