Gromle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Håper du gir en detaljert beskrivelse av det prosjktet underveis Oracel. Hørtes spennende ut! Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hehe, vincent_vega, jeg tror du burde utvide audio-horisonten din litt. Grov, hemningsløs flaprebass er bare morsomt så lenge man ikke vet bedre. Ta deg en tur innom Hifiklubben en gang og be om å få høre på noen hifi-subber :-) Har lest hver ny hifiklubben katalogen siden jeg var fjorten år,dvs i seks år så jeg er godt nok opplyst på det området! Har en 15" sub i cerwins' classic serie me 450 W innebygd forsterker nå,men har lenge gått og vurdert om den skal skiftes ut med Dali's SWA 15... Har hatt Dali SWA 12 før, å det var den beste jeg har hatt! Dali kan faktisk lage gode subber... Lykke til med prosjektet, høres spennede ut!! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Eg har lest igjennom ditte forumet. Eg skulle til å kjøpe dinna CERWIN VEGA CLSC-15S Subwoofer men no trur eg att eg forandrer meining. og kjøper 12" av same type. Eg skal fylle et rom på 30 kvadrat meter og det er 2.5 m høgt. Den skal brukast til musikk for det meste, men også film.! So ka har dokke å annbefale.? Kva børr eg velge? Ole-Johan Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 koffor ingen vil svare meg.!! Lenke til kommentar
Horror Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 koffor ingen vil svare meg.!! Sikkert fordi ingen egentlig vet. Men du bør gå for 12", men under musikk så vil du ikke ha bruk for den. Under film ok. Horror.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 koffor ingen vil svare meg.!! godt spm... Jeg tror begge subwooferne vil spille ganske likt, men du vil nok oppleve en 15" ville jo være kraftigst og skape et øredøvende lydtrykk, men den er kanskje ikke like bra til musikk som 12" fordi 15" må flytte mere luft og blir da tregere. Det kommer helt an på om du prioriterer musikk eller film her. Musikk 12", Film 15". Vil tippe begge passer 30kvm bra. Lenke til kommentar
Official_Pimpmobile Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei! jeg skal prøve å lage en bass. så lurte jeg bare på om noen hadde noen bra kassebeskrivelser? eller noen bra konstruksjoner om åssen jeg kan lage basskassa hehe, egentlig det samma da, men men.. Lenke til kommentar
Official_Pimpmobile Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hadde vert kjempebra om noen gadd å svare Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) bass er litt oppskrytt syns jeg. Bruk heller pengene på gode høyttalere. Jeg var veldig glad i mye bass før. Og har en Tannoy sub med en 15". Når jeg hører på cder står den nesten på det laveste volumet. Den gir litt lyd fra seg, men ikke mye. Mens når jeg hører på vinyl slår jeg den helt av. Hvis du har plassert og innstilt en subb riktig så skal du kunne lukke øynene mens du hører musikken og da skal du ikke høre hvor eller at det i det heletatt er en sub i oppsettet EDIT: ops dette var vist en veldig gammel tråd EDIT2: Official_Pimpmobile lag en egen tråd! Endret 27. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå