SmileHappy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 jeg såg på komplett.no 2-3 dager får påsken da var jo prisene greie og fine de, blant annet en 256ddr twinMOS kostet ikke mere en 320, nå koster den plutselig 500,- og store rambrikker har økt med 300-400,-. jeg har laget denne mailen på politikk for jeg mener det er krigen i Iraq og at japan er blandet inn, bare 2-3 dager siden vi så japanske gisler på tv. altså noe skjær i hardware bransjen, japan er jo som vi de fleste vet sikkert nr1 i produskjon teknologi i data utav produsenter. det ser svert alvorlig ut, da vil jo bilpriser og matvare,NEI POKEMON OG LEKETØY VIL STIGE I PRIS! . america er jo med og mange mange flere. norge tjener mye på krigen ettersom olje prisene er blit dyrere noe som er gammelt nytt, menne dette tjæner vi flesk på bostavelig talt. noe er i ferd med og skjæ enten har jeg vert treg med og inse dett, eller så er noe specielt skjædd. menne noe er på gang det kan alle se jeg har bare nevnt få ting som skjær, og lite av konskvensene det lønner seg og kjøpe akjser, i våpen bransjen de vil stige snart, eller olje akskjer er verdens økonomien styrt av krig og egoisme jordskjælv. Eller er jeg blit paranoind? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tror kanskje bare det er du som er litt paranoid. Sikker på at Komplett ikke har hatt salg, tilbud, kampanje eller noe? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 At krig påvirker økonomien er intet nytt. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er Bush sin feil at A7N8X deluxe har økt 7% i pris -> Jeg hater amerikanere og skal melde meg inn i NKP av denne årsak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ehm, er det ikke Kina og Taiwan, osv. som står for det meste av produksjon av hardware?? Tror neppe krigen i Irak har noe med dette å gjøre i det hele tatt. RAM-priser går opp og ned, akkurat som oljepriser. Det er ikke noe nytt. Har med produksjon og etterspørsel å gjøre. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det har det selv om det er krig, hva som styrer tilbud og etterspørsel er en annen ting. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har lest ett eller annet sted (pcworld kanskje) at produsentene slipper ut færre brikker en del av sesongen for å presse prisene opp. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Så lenge de ikke sammarbeider er dette lovlig dette. Ramprisene er vel de prisene innen data som går mest opp og ned... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Det er Bush sin feil at A7N8X deluxe har økt 7% i pris -> Jeg hater amerikanere og skal melde meg inn i NKP av denne årsak. men kanskje litt drastisk? Endret 18. april 2004 av MaxTiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå