Ingar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Som emnefeltet mitt så pent beskriver, lurer jeg på om jeg kan legge inn noen spill (f. eks snake) på min P800 som jeg kan spille uten og ta opp flippen.. altså og spille i "lukket modus" ...hadde vært kult. Endret 15. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg mener da helt bestemt at jeg har sett dette, men husker ikke hvor Men det burde da gå an å spille snake med flippen lukket. Hmm... Jeg mener også å ha sett noen kort spill som dette funker med. Prøv og søk litt her kanskje hvis ikke du allerede har prøvd å se der da;) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Goboy funker med flip-closed Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vis ikke skjermbildet flyttes oppover ser man vel ikke så mye på P800 eller? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vis ikke skjermbildet flyttes oppover ser man vel ikke så mye på P800 eller? det flyttes oppover i alle fall med GOBOY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå