stidz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 dette er kanskje ikke ikke pc men det er jo et kabinett.. noen som vet hvordan jeg skal koble katoder til ps2-en. og må katodene gjennom en inverter? vis de må det tror jeg jeg vet hvordan jeg fikser dette. men vil gjern ha det forklart. har prøvd og festa lednongene til den ene strømgreia inni der som ligner på de i pc'en men inget lys kom. tenkte foresten litt på og bygge hele ps2-en inn i pcen. noen som har gjort dette? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 tenkte foresten litt på og bygge hele ps2-en inn i pcen. noen som har gjort dette? Baahh, i går var jeg inne på ei side der det var en fyr som hadde gjort akkurat det der. Meeen, det er alltid et men, jeg husker ikke hvor . Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 kan det være denne du har sett? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Poster du denne under kategorien casemod får du mange flittige moddere til og hjelpe deg. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 jeg hadde tenkt til det men fant det ikke. hmm leter litt til jeg. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ok nå har jeg lett en stund her. men finner ikke casemods. er litt dårlig til og lete kanskje? men det er så masse rart på dette forumet alt av emner og flere forumer i ett og . går helt i surr roter meg bort her jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå